Avatar billede kjelde Nybegynder
18. juli 2006 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Studiebærbar til max 7000,-

Hej Eksperter.

Jeg skal studerer nu har efter sommer og skal derfor have en bærbar.
Kravene er ikke så store, men selvfølgelig mest mulig performanca for mindst mulig penge.

Nogen forslag?
Avatar billede webdesigner Praktikant
18. juli 2006 - 14:57 #1
jeg ville gerne hav lidt mere at vide...

feks er det til at skrive opgaver på?
er det til grafik??'

er det til at skrive vil jeg anbefale en med en 12" skærm den er lille kompakt og nem at have med sammen med alle bøgerne....
(self ikke hvis du har hinkestens glas i dine briller.. bruger du briller ?)

til grafik vil jeg anbefale en 15.4" widescreen

hvad performance angår vil jeg anbefale den nye centrino dual core.. da dens batteri leve tid er højerer end amd.. (kenner ikke de nye 64 Mobile.
garfikort er et intel nok de nyerer modeller under støtter shader 3.0 (de kan spille Battlefield 2)
ellers er nvidia eller ATI mobile  men søre får det er mobile det giver længer batteri tid og self minder ydelse....
Avatar billede espersen Novice
18. juli 2006 - 15:45 #2
tag evt et kig på denne Fujitsu - testet fornyligt http://laptopworld.dk/index.php?id=263

den koster ikke alverden - men tilføj evt. lidt mere til vidunderet (let og handy med 14" skærm.

Flere tests er på trapperen !
Avatar billede kjelde Nybegynder
18. juli 2006 - 16:29 #3
Tak indtil videre...

Ja jeg kunne forstille mig at der også var nogle grafiske opgaver da det er arkitet-studiet jeg starter...

Kom gerne med flere forslag:)
Avatar billede espersen Novice
18. juli 2006 - 22:28 #4
grafiske som i 3dStudiemax osv ?  så er 7.000 ikke nok
Avatar billede espersen Novice
24. juli 2006 - 12:58 #5
kaster et svar