Avatar billede ut Nybegynder
15. juli 2006 - 12:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Harddisk koblet til stereoanlæg

Jeg har et lille stereoanlæg, som dækker mine musikbehov bortset fra en ting: den har ingen harddisk til at lægge musik på. Jeg kan selvfølgelig koble en pc på stereoanlægget og så lægge mine cd'er på harddisken, men det er en lidt klodset løsning - jeg vil gerne være fri for en pc i stuen. Derfor vil jeg høre, om der findes et stykke hardware, som kan 'formidle' forbindelsen mellem en harddisk og stereoanlægget?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. juli 2006 - 12:32 #1
du kunne jo købe en Mp3-afspiller, også sætte den til anlægget.??
Avatar billede ut Nybegynder
15. juli 2006 - 12:55 #3
Jeg kan godt se, at en mp3-afspiller er et logisk bud, og jeg vil gerne give pointene, hvis I lægger et svar. Men nu dukker der et tillægsspørgsmål op, som jeg er interesseret i at høre et bud på: hvordan laver jeg et trådløst netværk, der forbinder min pc og mit stereoanlæg? Vil det kræve en pc koblet på stereoanlægget, eller findes der et mindre stykke hardware, som kan gøre det?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. juli 2006 - 13:25 #4
min 1. tanke..., køb et media center, pc, shuttle feks..??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. juli 2006 - 14:21 #5
Der findes trådløse medie portaler, men de kræver at din maskine er tændt og mange af dem kræver special SW.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. august 2006 - 10:05 #6
er det lukketid.?
Avatar billede ut Nybegynder
16. juni 2007 - 18:48 #7
Langt over lukketid, ja. bartfreak har lagt et svar, så pointene går til ham.