Avatar billede uklo Nybegynder
14. juli 2006 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 Customvalidator på en side

Jeg har to customvalidatorer på en asp.net side. Mit problem er at den kun accepterer fejl på den ene af de to felter, som de er tilknyttet. Hvordan kan det være?

SUB CustomValidator_ServerValidate2( s As Object, e As ServerValidateEventArgs )
        If postnrfindes=0 Then
            e.IsValid = TRUE
        Else
            e.IsValid = FALSE
        End If
End Sub

SUB CustomValidator_ServerValidate1( s As Object, e As ServerValidateEventArgs )

        If virksomhedfindes=0 Then
            e.IsValid = False
        Else
            e.IsValid = True
        End If
End Sub

<asp:CustomValidator id="CustomValidator1" runat="server" ErrorMessage="Brugernavn findes i forvejen." ControlToValidate="txtBrugernavn" Display="Dynamic" OnServerValidate="CustomValidator_ServerValidate1"></asp:CustomValidator>

    <asp:CustomValidator id="CustomValidator2" runat="server" ErrorMessage="Postnr. findes ikke." ControlToValidate="txtPostnr" Display="Dynamic" OnServerValidate="CustomValidator_ServerValidate2"></asp:CustomValidator>
Avatar billede snepnet Nybegynder
14. juli 2006 - 12:53 #1
Hvad mener du med at den accepterer fejl?
Og ... har du debugget ned igennem og checket at postnrfindes og virksomhedfindes har de forventede værdier?
Mvh
Avatar billede uklo Nybegynder
14. juli 2006 - 13:12 #2
Jeg har fundet fejlen. Der er ingen syntaxfejl, men en logisk fejl hvor der manglede isvalid. Undskyld ulejligheden.
Avatar billede snepnet Nybegynder
14. juli 2006 - 13:19 #3
Intet at undskylde :o)
Mvh