Avatar billede recep Nybegynder
13. juli 2006 - 15:53 Der er 3 kommentarer

Bruge forskellige dias masters i en powerpoint præsentation

Hej eksperter...
jeg har lavet 2 stk. dias master, nemlig én til forside og én til de resterende. Hvordan er det så liiige at man vælger hvilke man vil bruge i den "rigtige" præsentation?
Avatar billede jkrons Professor
13. juli 2006 - 22:46 #1
Du skal i stedet lave en designskabelon med to masters, en titelmaster og en diasmaster. Når du så vælger den pågældende skabelon til en præsentation bliver titelmasteren automatisk brugt på titelsider, mens diasmasteren bliver brugt på de øvrige sider.
Avatar billede recep Nybegynder
14. juli 2006 - 15:29 #2
Hej Jkrons,
godt så - det har jeg gjort, men nu har jeg problemer med at få lavet diasmasteren med to tekstbokse, hvor der bare skal stå tekster - ikke bullet points i forskellige niveauer?
Avatar billede jkrons Professor
14. juli 2006 - 17:36 #3
Du kan ikke lave dine egne pladsholdere på samme måde som de PP er født med, så her er du nok begrænset til at indsætte "almindelige" tekstbokse, men det er bare ikke så smart at have disse på masteren.