Avatar billede meleren Nybegynder
13. juli 2006 - 15:20 Der er 4 kommentarer

Ingen nye programmer virker.

Hej

For et par uger siden fik min ellers stabile computer et stort problem. Alle nye programmer/spil der blev installeret virkede/virker ikke. Det startede med et pokerroom, så nogle spil og nu det meste.

Hver gang sker det samme: installationen fungerer fejlfrit, men når jeg skal ind i programmet, kommer den sædvanlige windows fejlmelding, programmet har fundet en fejl, lukkes blablabla...

Nogen der ved hvad der kan være galt?
Avatar billede Fido-dk Juniormester
13. juli 2006 - 17:27 #1
Jeg har kun oplevet det med nogle enkelte programmer, det forsvandt dog efter maskinen blev opdateret på windowsupdate.com
13. juli 2006 - 18:32 #2
.. for http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da bør vel ikke være ukendt for dig ?

Jeg tænker her på muligheden/risikoen/chancen for 'snavs'/virus på din PC ...
Avatar billede meleren Nybegynder
13. juli 2006 - 19:48 #4
Slap af med din latterlige arrogance, dr1. Og ja, jeg kender godt windows update. Og ja, min computer er fuldt opdateret, virus/spyware-tjekket jf. spywarefri.dk's guide samt beskyttet af et fuldt opdateret McAfee.

Glemte jeg havde oprettet et gammelt spørgsmål - sikkert fordi ingen råd hjalp.