Avatar billede juggalo Nybegynder
13. juli 2006 - 11:21 Der er 1 løsning

ColdFusion - problemer med properties på web service

Har følgende stump kode;

<cfscript>
  Service = CreateObject("webservice", "http://url/WebService.asmx?wsdl");
  Token = Service.Login("XXXXXX","YYYYYY");
</cfscript>

Ovenstående virker perfekt - et cfdump af Service viser de metoder der kan kaldes, herunder login.
Et cfdump af Token ser også rigtigt ud.

Problemerne opstår når jeg forsøger følgende;

<cfscript>
  Service = CreateObject("webservice", "http://url/WebService.asmx?wsdl");
  Token = Service.Login("XXXXXX","YYYYYY");
  Service.SecurityTokenValue = Token;
</cfscript>

Altså når jeg forsøger at sætte Token som en property på Service objektet. ColdFusion giver en fejl, men uden fejlmeddelelse (den skriver blot navnet på property'en).
Jeg VED at property'en findes, idet jeg har et kørende .NET eksempel.

Mit spørgsmål er derfor: Hvad gør jeg forkert i forbindelse med at jeg forsøger at sætte property? Kan det bare slet ikke lade sig gøre eller hvad?

HJÆÆÆLP :D

P.S.: Og jeg kan IKKE bruge et svar som "hvorfor laver du ikke bare det hele i .NET" til noget....
Avatar billede juggalo Nybegynder
17. juli 2006 - 15:26 #1
lukker