Avatar billede theboy Nybegynder
05. juli 2006 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Domæne oprettelse

Hejsa.

Jeg har et webhotel hvor det er gratis at overfører domæner til.
tilgengæld koster det 99kr i oprettese af Dk domæner hos mit webhotel.

Så tænkte jeg at det nok ville være en ide at oprette domæne hos dandomain til 59kr og så overføre det til mit webhotel gratis.

Er det nogen problemer i dette eller er det noget jeg skal være opmærksom på?

ved Dandomain kan an vælge "DNS-pegning " og "URL-pegning " for 100kr ekstra, men er det ikke korrekt at det ikke er noget jeg behøver når jeg alligevel flytter domænet til mit webhotel?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2006 - 21:31 #1
Tror du ikke det er billigere hos http://gratisdns.dk/  ?
Avatar billede theboy Nybegynder
05. juli 2006 - 21:46 #2
hos dem koster det DKK 79 mod DKK 59 hos dandomain. Så det ville jeg ikke tror. Domænest skal jo alligevel flyttes over til mit webhotel udbyder der skal sørge for at domænet pejer på mit webhotel. her under subdomæner osv.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2006 - 22:13 #3
Skal man ikke læse det som 59 + 40 ved dandomain?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2006 - 22:15 #4
Og så er de 59 (måske+40) excl moms, og gratisdsn's 79 inklusive.
Du finder ud af det når du bestiller. ;)
Avatar billede theboy Nybegynder
06. juli 2006 - 08:16 #5
Ja, jeg må jo bare prøve.
Avatar billede theboy Nybegynder
27. januar 2013 - 13:25 #6
Tråden lukkes