Avatar billede ligeglad Nybegynder
05. juli 2006 - 06:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hent HTML data i program, med POST

Jeg skal hente en webside som er i PHP. Der er en form, hvori data indtastes og formen submittes. Herefter kommer der data på siden, som jeg skal bruge. Jeg ville lave en:

objhent.Inet1.execute webside, "POST", Parametre

OSV... Dette går okay, men jeg modtager siden uden mine form-data er submittet, og får derved ikke mine brugerdata, som jeg ville (de data som kommer når jeg submitter min form). Der mangler ligesom en parametre som gør at jeg får submit med i mine parametre.
Avatar billede joern Nybegynder
05. juli 2006 - 07:43 #1
Hej.

Kender ikke PHP, men i JavaScript skal der stå f.eks. dette til sidst.

<INPUT type="hidden" name="recipient" value="mailform@jkfsoft.dk">
<INPUT type="hidden" name="fromaddress" value="jt@jkfsoft.dk">
<INPUT type="hidden" name="subject" value="Reservation for automobil">
<INPUT type="hidden" name="redirect" value="http://jkfsoft.dk/baser.htm">
<INPUT type="hidden" name="orderby" value="ugenr,dagen,phavn,tiden,pnavn,bilnr,telef,email,bemae">
<input type="submit" value="Send reservation">

Siden er http://jkfsoft.dk/hrbook/huge21.htm
Avatar billede joern Nybegynder
05. juli 2006 - 07:44 #2
Avatar billede ligeglad Nybegynder
05. juli 2006 - 08:41 #3
Ja.... Men mit spørgsmål går på hvordan min objhent.inet1.execute skal se ud, for at hente siden med data indlæst.

Siden det drejer sig om er:
http://db.brevduen.dk/resultat2.php3
Uge = 26, Kapflyvningskode = 93, og Forening = 37, og til sidst sektion skal vælges. Når jeg kigger i view source skal parametre vel skrives:
Uge=26&kfk=93&foren=37&opstilling=3

Men jeg mangler at submitte formen, for at få mine data. action="resultat2.php3" (self)

Hvordan lægger jeg submit ind parametre, så jeg får data med i min getchunk.
Avatar billede benneharli Juniormester
05. juli 2006 - 09:09 #4
er det saadan noget her du mener?

onclick="location.href='"?Uge=26&kfk=93&foren=37&opstilling=3'"
Avatar billede benneharli Juniormester
05. juli 2006 - 09:10 #5
ups...
onclick="location.href='?Uge=26&kfk=93&foren=37&opstilling=3'"
Avatar billede ligeglad Nybegynder
05. juli 2006 - 10:49 #6
Det ved jeg ikke. Jeg prøver det når jeg kommer hjem fra arbejde..

Er det parametret, jeg skal sende i min inet1.execute som parameter?
Avatar billede ligeglad Nybegynder
06. juli 2006 - 19:27 #7
Det kan jeg ikke få til at virke....

Kan du ikke skrive den fuld .execute sætning til mig?
Avatar billede ligeglad Nybegynder
02. september 2006 - 18:28 #8
Jeg lukker