Avatar billede simosoft Nybegynder
04. juli 2006 - 20:28 Der er 5 kommentarer

Ændre margen i en tabel

Hejsa.

Har et lidt stort problem :P Er der nogen som ved hvordan man ændrer
margner i en tabel, altså ikke dem alle sammen på en gang, men den ene. For mit vedkommende er det den nederste tabel hvor margnet skal ændres...

//Simon
Avatar billede hassehansen Nybegynder
04. juli 2006 - 20:36 #1
smid en style="margin:10px;" i den tabel hvor det skal ændres

eks.

<table>
<tr>
<td style="margin:10px;">bla bla</td>
</tr>
</table>
Avatar billede simosoft Nybegynder
04. juli 2006 - 20:48 #2
hvis jeg nu har min kode her:

<td height="15" bgcolor="#F6EEDE"><div align="center"><span class="style1">Forside&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Musikdownload&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Gear list&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Billeder&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Bands&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Om mig &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Links&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Kontakt </span></div></td>

Hvor skal jeg så smide den ind? har prøvet mig lidt frem, men syntes ikke
at jeg kan få det til at fungere :S
Avatar billede hassehansen Nybegynder
04. juli 2006 - 20:52 #3
<span class="style1" style="margin:10px;">
Avatar billede simosoft Nybegynder
04. juli 2006 - 20:56 #4
undskyld er lidt noob, men kan du selv ikke lige inkludere det du lige har skrevet ind i min kode?
Avatar billede simosoft Nybegynder
04. juli 2006 - 23:39 #5
Sorry - kikkede ikke rigtig ordenligt på hvad du havde skrevet :P
Prøver lige at se om det virker