Avatar billede dranzer Nybegynder
02. juli 2006 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

rtbVal fejl hjælp

Hej jeg har problemer med en kode her

rtbNot.SelectionFont = New Font(rtbVal.SelectionFont.FontFamily, rtbVal.SelectionFont.Size, FontStyle.Bold)

Jeg får fejl i: rtbVal

hvis jeg sætter en dim rtbVal

så får jeg bare fejl i alt det her:

New Font(rtbVal.SelectionFont.FontFamily, rtbVal.SelectionFont.Size, FontStyle.Bold)

Hvis det ikke er nemt at finde ud af. Så kan i god får hele kode hvis det er nøvendigt. på forhånd tak ;o)
Avatar billede dranzer Nybegynder
02. juli 2006 - 22:00 #1
SÅ får i bare hele kode her. ;O)

Imports System
Imports System.ComponentModel
Imports System.Diagnostics
Imports System.Drawing
Imports System.Runtime.CompilerServices
Imports System.Windows.Forms
Imports Microsoft.VisualBasic.CompilerServices
Public Class Form1
    Dim rtbNot
    Dim bNotSuppress
    Dim MyProject

    Private Sub tabEnter_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles tabNotificationEnter.Click
        Dim s As String = Environment.SystemDirectory
        Dim flag As Boolean = MyProject.Computer.FileSystem.FileExists(s + "\Test.exe")
        rtbNot.Clear()
        If flag Then
            rtbNot.SelectionColor = Color.White
            rtbNot.SelectionFont = New Font(rtbVal.SelectionFont.FontFamily, rtbVal.SelectionFont.Size, FontStyle.Bold)
            rtbNot.SelectedText = "Detecting Test: "
            rtbNot.SelectionColor = Color.Red
            rtbNot.SelectionFont = New Font(rtbVal.SelectionFont.FontFamily, rtbVal.SelectionFont.Size, FontStyle.Bold)
            rtbNot.SelectedText = "Found"""
            rtbNot.SelectionColor = Color.Yellow
            rtbNot.SelectedText = "(text)"""
            bNotSuppress.Enabled = True
        Else
            rtbNot.SelectionColor = Color.White
            rtbNot.SelectionFont = New Font(rtbVal.SelectionFont.FontFamily, rtbVal.SelectionFont.Size, FontStyle.Bold)
            rtbNot.SelectedText = "Detecting Test: "
            rtbNot.SelectionColor = Color.Green
            rtbNot.SelectionFont = New Font(rtbVal.SelectionFont.FontFamily, rtbVal.SelectionFont.Size, FontStyle.Bold)
            rtbNot.SelectedText = "Not Found"""
            rtbNot.SelectionColor = Color.Yellow
            rtbNot.SelectedText = "(text)"""
            bNotSuppress.Enabled = False
        End If
    End Sub
End Class

Er der nu nogen der kan hjælpe???  ;O)
Avatar billede dranzer Nybegynder
02. juli 2006 - 22:43 #2
Har fundet ud af det. Det var en text box der var problemet ,o) tråden er lukket