Avatar billede hadaps Nybegynder
02. juli 2006 - 14:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Event rækkefølge

Hey

Jeg sidder med en applikation, hvor jeg har en side med nogle input felter og lidt kanpper
jeg har det fint til at spille med onTextChange="funktion" på felterne, og onclick="funktion_Click" på knapperne

mit spørgsmaål er, om der er en måde man kan sikre sig på, at onTextChange bliver udført FØR onClick
-Der må være noget som bestemmer rækkefølgen af de forskellige events der måtte være, men hvor kan man finde den eller definere den ?

//Benny
Avatar billede snepnet Nybegynder
02. juli 2006 - 20:14 #1
Du kan ikke forudsætte noget omkring rækkefølgen af cached events - altså events der ikke medfører et postback.
Mvh
Avatar billede hadaps Nybegynder
02. juli 2006 - 20:32 #2
Der må da være en eller anden rækkefølge de bliver taget i - eller har man ikke garanti for noget?
synes da man burde at kunne specificere en rækkefølge, eller også et hiraki som frameworket kører efter??
Avatar billede snepnet Nybegynder
02. juli 2006 - 20:48 #3
Du har ikke nogen garanti for rækkefølgen af cached events, men dit postback event kører sidst, hvilket jeg egentlig mener er helt som det skal være.
Mvh
Avatar billede hadaps Nybegynder
02. juli 2006 - 20:51 #4
okay - fint nok, når bare jeg har styr på postback event, så går det også fint nok den her gang, men det er da noget underligt, at man ikke selv kan bestemme rækkefølgen...
Avatar billede snepnet Nybegynder
02. juli 2006 - 22:20 #5
Well... I eventbaserede systemer giver det nu meget god mening synes jeg - man abbonnere jo netop på hændelser, som man ønsker at høre om når de opstår.
Mvh
Avatar billede hadaps Nybegynder
02. juli 2006 - 22:36 #6
jaja - helt klart, men når sådan nogle som fx onTextChange, som bliver trigget, så kan der jo sagtens ligge flere og vente, og med det jeg har pt, bliver de trigget i samme rækkefølge, ligemeget hvilken rækkefølge jeg skriver i felterne, og det er denne rækkefølge jeg ville mene man burde kunne styre - men hul i det, skal ikke bruge det til noget lige nu
Avatar billede hadaps Nybegynder
29. december 2006 - 11:12 #7
interesseret i point, eller skal jeg bare lukke ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. januar 2007 - 10:22 #8
Beklager ventetiden.
Mvh