Avatar billede kahuna Nybegynder
30. juni 2006 - 18:04 Der er 3 kommentarer

Windows XP Theme.

Harj.
Jeg har prøvet at downloade nogle nye temaer til mit Win XP, men det ser ikke ud til at XP vil acceptere disse temaer.
De bliver downloadet som ZIP filer, og når jeg så har udpakket, og der ligger en Windows XP temafil, så dobbeltklikker jeg på den.
Så kommer vinduet op hvor man sætter sine skærmindstillinger, og her under fanen "Temaer" hvor at temaet står i boksen hvor man vælger temaet, men når jeg så trykker anvend, så virker det stadigvæk ikke, den bliver på XP temaet selvom at den siger at temaet som kører er temaet "Cybertron" som temaet hedder. Kan nogen hjælpe mig med hvordan man får XP til at køre temaet ordentligt???
Avatar billede osborne Nybegynder
30. juni 2006 - 19:13 #1
Jeg tror det vil være bedre at poste dette spørgsmål under Eksperten : Spørgsmål & Svar : Styresystemer :: Workstation :: Windows XP

(og så lukke det her i 3D .. der mere handler om 3D Computergrafik)
Avatar billede kahuna Nybegynder
30. juni 2006 - 19:24 #2
Okay takker!!
Avatar billede negertt Nybegynder
15. januar 2007 - 06:35 #3