Avatar billede xreak Nybegynder
30. juni 2006 - 01:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Server på nettet,

Vidste ikke lige helt hvor jeg skulle smide emnet but here is goes,
Jeg vil gerne sætte en server online så andre kan joine, men når jeg laver en deticated server i Jedi knight2, kan andre ikke se den.? Nogen der ved om det kan have nogle med ruteren at gøre?,
Jeg har fjernet alt hvad der er af Firewall. ? Hjælp :)
Avatar billede webt Nybegynder
30. juni 2006 - 09:11 #1
Hejsa, har du åbnet for de porte spillet bruger i routeren?

Der skulle gerne være en "trouble.doc" eller "trouble.rtf" i din jkII/install eller på CD'en under install

Under "Configure Your Firewall or Router for Internet Play" skulle der gerne stå hvilke porter der skal åbnes, så vidt jeg lige kunne se fra et forum drejer det sig om:
28060, 28061, 28062, og 28070 til 28081

Mvh
Martin
Avatar billede xreak Nybegynder
01. juli 2006 - 02:24 #2
Hej Martin, det skal du sku have tak for det virkede :).

Skriv som svar og du får dine points smidt i nakken.

Mvh. Simon
Avatar billede webt Nybegynder
02. juli 2006 - 11:07 #3
Det kommer her :) glad for at kunne hjælpe

Fortsat god dag
Martin