Avatar billede eky Nybegynder
29. juni 2006 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Swing skabelon

Er der mon en, der kan hjælpe mig med at lave en skabelon til en java applikation ved hjælp af Swing?

Der skal være en menu ala Menu1, Menu2, Vinduer.
Under Menu1 skal der være et punkt der hedder Side1.
Under Menu2 skal der være et punkt der hedder Side2.
Når Side1 vælges, skal side1 vises, og det samme med Side2.

Under Vinduer skal der kunne vælges mellem de sider, man har åbnet.

Side1 kunne indeholde et tekstfelt, og side 2 kunne indeholde 2 tekstfelter.

Det skal kun være muligt at se en side af gangen (altså ikke en MDI app).
Avatar billede _carsten Nybegynder
29. juni 2006 - 21:45 #1
Prøv at checke mit svar her: http://www.eksperten.dk/spm/430310

Tror du opnår det ønskede med CardLayout.

Er i gang med at geninstallere min pc, så mere bliver det ikke til i dag.
Avatar billede eky Nybegynder
30. juni 2006 - 08:50 #2
Tak for det, det ser ud til, at det er CardLayout, jeg skal bruge.
Avatar billede _carsten Nybegynder
30. juni 2006 - 15:19 #3
Ok - så smider jeg et svar.