Avatar billede sorenbuss Nybegynder
26. juni 2006 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs router til almindelig HUB ?

Jeg har TDC-adsl med en router (èn indgang, èn udgang). Det kører jeg ind i en almindelig HUB og derfra til en trådløs d-link router. Fra denne er der et kabel til èn PC samt koblet 4 PC via den trådløse forbindelse (til 4 trådløse PCI-kort) Det har virket fint i et par uger, men nu er der ingen forbindelse til internettet. Det interne net kører fint. Har kørt d-link setup-pet via den kabelforbundne PC. Kan man ikke koble en trådløs router til en almindelig HUB-udgang ? Hvilken opgave har TDC-routeren når der kun er èn udgang ?
m.v.h.
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. juni 2006 - 16:04 #1
Fjern strømmen fra det du kalder en router (èn indgang, èn udgang) i 10 - 15 sekunder. Jeg tror nu det er et modem.

Gør det samme med den trådløse router. Se om ikke det hjælper.
Avatar billede sorenbuss Nybegynder
26. juni 2006 - 16:12 #2
Det virkede. Fantastisk. Jeg havde prøvet før, men kun i 2-3 sekunder :-)
Lægger du et svar, så jeg kan give point ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. juni 2006 - 19:17 #3
Det var da dejligt at høre  ;-)