Avatar billede scuderia Nybegynder
24. juni 2006 - 15:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Buffer størelse i ekstern harddisk?

Hej

Har Buffer størelsen noget at sige i ekstern harddisk, når den kører over USB...?
Vil man kunne mærke en forskel mllem 8Mb og 16Mb?
Avatar billede drgonzo Praktikant
25. juni 2006 - 10:41 #1
Harddiskens cache er som en slags ram for harddisken. Du vil som sådan ikke mærke den store forskel når du overfører data fra din eksterne hdd, cache kommer mere i brug når du skal bruge data, altså når du bruger noget der ligger på hdd, det er dog ikke den helt vilde forskel. Har selv en med 8mb og en med 16mb og der er ikke nogen mærkbar forskel ved dataoverførsel
Avatar billede scuderia Nybegynder
29. juni 2006 - 11:23 #2
Tak for det. :)

Send lige et svar...
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. juli 2006 - 14:38 #3
Sorry for forsinkelsen, har været til roskilde festival
Avatar billede scuderia Nybegynder
04. juli 2006 - 20:09 #4
Håber du har haft en god tur. ;)