Avatar billede renewester Nybegynder
22. juni 2006 - 23:18 Der er 1 kommentar

Submitte hovedform fra popup

Hej. Jeg har følgende kode, som overfører feltværdier fra et popup til mainformen. Hvordan får jeg hovedformen til at submitte inden jeg lukker popupvinduet?

Som i kan se har jeg forsøgt med bl.a.:
parent.opener.document.form1.submit;

Det ignorerer den...

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function setForm(id,navn,adr,post,bynavn,att) {
    <%
    response.write "self.parent.opener.document.form1.DebitorID.value = id;" & VbCrLf
    response.write "self.parent.opener.document.form1.Debitor.value = navn;" & VbCrLf
    response.write "self.parent.opener.document.form1.DebAdresse.value = adr;" & VbCrLf
    response.write "self.parent.opener.document.form1.DebPostnr.value = post;" & VbCrLf
    response.write "self.parent.opener.document.form1.DebBy.value = bynavn;" & VbCrLf
    response.write "self.parent.opener.document.form1.DebAtt.value = att;" & VbCrLf
    %>
    parent.opener.document.form1.submit;
    parent.close();
    return false;
}
</script>

Er der en der kan hjælpe?
Avatar billede psykochicken Nybegynder
23. juni 2006 - 09:03 #1
prøv:
parent.opener.document.form1.submit();

/psc