Avatar billede m0rtimer Nybegynder
21. juni 2006 - 00:32 Der er 6 kommentarer

Azureus Timer

Hejsa

Kan det lade sig gøre kun at have azureus til at køre i visse tidsrum. Programmet æder hele båndbredden i husstanden og derfor vil jeg sætte en timer på programmet, så det kune bruges i dette tidsrum.

Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2006 - 00:35 #1
Hvorfor sætter du det ikke bare op til kun at bruge NOGET af båndbredden?
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2006 - 08:26 #2
Som John siger, så enten begræns hastigheden generelt - http://www.azureuswiki.com/index.php/Config_Transfer - eller også kan du prøve at installere "Speed Scheduler" plug-in'et - http://azureus.sourceforge.net/plugin_details.php?plugin=SpeedScheduler

"Schedule your upload and download speeds based on time and day of week."
Avatar billede m0rtimer Nybegynder
21. juni 2006 - 11:45 #3
Speedscheduler var lige hvad jeg ledte efter. Hvis du smider et svar er der point på vej! Morten
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2006 - 12:04 #4
OK :)
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2006 - 08:55 #5
Husk venligst at acceptere svaret så spørgsmålet bliver lukket :)
Avatar billede snowball Novice
25. august 2006 - 21:09 #6
m0rtimer: Husk venligst at acceptere svaret så spørgsmålet bliver lukket, tak :)