Avatar billede f2f4 Novice
20. juni 2006 - 09:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmes baggrundsbilledet?

Hvor er det gemt/placeret efter at man på nettet har højreklikket på et billede og valgt det som baggrundsbillede?
Tak for svar!
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. juni 2006 - 09:42 #1
Søg efter baggrundsfiler i søg
Avatar billede trickyq Nybegynder
20. juni 2006 - 09:49 #2
Du finder dem ved at gå i kontrolpanel, skærm, skrivebord..
Avatar billede f2f4 Novice
20. juni 2006 - 10:02 #3
>peet49
Lykkedes ikke!
>trickyg
Nej, du kan ikke der se hvor den fysisk er gemt på disken (dir + filnavn!?)
Avatar billede gratis Nybegynder
20. juni 2006 - 10:12 #4
stien er: C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Application Data\Microsoft\Internet Explorer
titlen er "Internet Explorer Wallpaper.bmp"
20. juni 2006 - 10:12 #5
Prøv her:
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Internet Explorer Wallpaper.bmp
20. juni 2006 - 10:12 #6
!!! 1 sek. !!!
Avatar billede f2f4 Novice
20. juni 2006 - 10:28 #7
Ja det var tæt! (-; Men den er der ikke ... det lød ellers rigtigt! Jeg har slåt 'vis skjulte filer ...' til ... i det foreslåede katalog er kun en brndlog.txt og en brndlog.bak!!??
Kan man mon ikke finde den via registraturen?
Avatar billede f2f4 Novice
20. juni 2006 - 10:36 #8
Ok, tak ... det var jo ikke nemt at vide for jer !!
C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Application Data\Mozilla\Firefox\skrivebordsbaggrund.bmp

Giv et svar igen tak ... eller skal I dele!? (-; (det var jo lidt tæt)

Men somsagt tak for svar
Avatar billede gratis Nybegynder
20. juni 2006 - 10:39 #9
i registreringsdatabasen søg efter, Internet Explorer Wallpaper.bmp ,og søg på dit c drev efter  *.bmp  den skal være der :) en søgning hos mig gir' den sti jeg lagde før.
Avatar billede gratis Nybegynder
20. juni 2006 - 10:39 #10
samler ikke på point.
20. juni 2006 - 10:52 #11
Ping...

(Læg selv et [svar] og la' os alle dele...)

Her er et godt alternativt WallPaper:
http://hemmingsvej.dk/images/tekniskuheld.jpg
Avatar billede f2f4 Novice
20. juni 2006 - 11:13 #12
Tak igen til jer begge!
Avatar billede gratis Nybegynder
20. juni 2006 - 11:49 #13
Velbekommen :)