Avatar billede krustytk Nybegynder
19. juni 2006 - 13:19 Der er 2 kommentarer

Trafik målinger.

Hey folkens.

Jeg har et site, som jeg skal have målt hvor meget båndbredde det trækker.

umiddelabart har jeg fundet programmer som trækker data fra netkortet og viser hvor meget der er blevet overført denvej.

Men, jeg kunne godt tænkte mig at måle det på site niveau, det kunne være endnu mere frækt hvis man ku se dybere og se om det hvad det var der blev sendt mest af, og hvilke filer der blev loadet mest..?

Er der nogen der har kendskab til et program der kan overskue det..? eller bare nogen af tingene? :)
Avatar billede guldhammer72 Novice
22. juni 2006 - 19:47 #1
Kan man få et navn/link til det program som du bruger nu??
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 10:11 #2
Jeg kan varmt anbefale SurfStats Live, har min webhotel udbyder, og deri kan jeg udlæse alle disse oplysninger i pæne grafer osv.