Avatar billede tanzaweb Nybegynder
15. juni 2006 - 20:52 Der er 5 kommentarer

hvordan laver man en flash fil, og sætter et php script ind

Jeg har fået en flash fil fra en veninde hvor hun gerne vil have indsat en PHP udskrift fra en mysql database i.

Jeg har en bog som skulle fortælle lidt om det men jeg kan slet ikke få den til at loade noget, jeg har prøvet at lægge dette ind i et felt hun har lavet som hedder tekstfelt hvor det skal vises.

//_Create random number to append to URL
randNum = Math.random()*1000000000;

//Call PHP script to fetch forum information
loadVariables ("subject_view.php" add randNum, this);

//Halt the movie clip until data loaded
stop ();

Ved så ikke om hendes andre layers dækker for selve filen når den skal hente den.

Jeg kan evt. sende flash filen så du/i kan se den.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2006 - 17:08 #1
1) Jeg kan ikke svare på dette, så hav ikke høje forventninger til mig

2) Hvis du skal køre et PHP-script, skal du (vist nok) kalde et eksternt PHP-script.

3) Jeg har stillet dit spørgsmål MANGE gange - og har aldrig fået svar; hvis du gør, er jeg MEGET interreseret i at fine ud af det ;)

4) Held og lykke ^^
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2006 - 17:08 #2
*finde
Avatar billede nfk Nybegynder
17. juni 2006 - 21:13 #3
Jeg kan desværre heller ikke hjælpe, men jeg kan lede dig til www.flashforum.dk der kan man næsten altid få svar af særdeles kompetente flash folk :)
Avatar billede nfk Nybegynder
17. juni 2006 - 21:15 #4
altså, hvis du ikke finder en løsning på dit spørgsmål her self.
Avatar billede mat Nybegynder
18. juni 2006 - 09:12 #5
Hvis du har tjek på php og databaseinteraktionen er det ret let at hente det ind i flash. En søgning på "LoadVars" i denne kategori burde kunne give dig svaret (det er blevet besvaret og beskrevet en lille million gange).

mvh mat