Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
12. juni 2006 - 19:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fast stilling i Odense

Fast stilling som programmør søges til virksomhed i Odense.

Stor erfaring med:
- ASP/VBscript
- MySQL

God erfaring med:
- Javascript

En fordel med erfaring indenfor (IKKE ET KRAV):
- Photoshop
- SEO
- online marketing
- Windows 2003 Server

Primære opgave:
At videreudvikle virksomhedens webshop (funktionalitet, brugervenlighed, tracking og statistik mm.), samt test og analyse at websitet
Udbygge administrationssystem/CMS og andre bagvedliggende funktionaliteter.
Hvis erfaring med Photoshop vil der ligeledes være grafisk vedligeholdelse.

Sekundær opgave:
Producere mindre website for koncernens andre virksomheder, samt producere mindre externe websites for en mindre gruppe kunder.

Tiltrædelse: efter aftalt (jobbet forventes at skulle besættes på den anden side af sommerferien)

Løn: efter kvalifikation

Foryderligere spørgsmål eller ansøgninger benyt dette forum eller send en e-mail på ch@hojstrup-websites.dk
(mailadresses domæne har ikke relation til opgaven)
Avatar billede websam Nybegynder
13. juni 2006 - 12:24 #1
Jeg har sendt jer er mail, men er der mulighed for at se de omtalte arbejds opgaver ?

/Martin
Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
13. juni 2006 - 13:52 #2
Hej Martin.

Tak for din ansøgning

Der vil være mulighed for at se sitet på et senere tidspunkt, ved en eventuel samtale.
Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
27. februar 2007 - 08:10 #3
lukker