Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
12. juni 2006 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kani kke connecte til MySQL

Hej alle,

jeg får en "Warning: mysql_connect(): Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client in  ... "

Og iflg. flere sites - så kan det enten afhjælpes med at opgradere mysql-klienten (hvilket jeg nu har gjort) - eller ved at bruge old_password()-funktionen. Og det virker heller ikke...eih :-)

Nogen derude der har en idé?

Mvh

Jesper
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
12. juni 2006 - 10:59 #1
Never mind - jeg havde glemt en "flush privileges".
Avatar billede lillesnif Nybegynder
18. juni 2006 - 11:50 #2
Hii, vil du ikke skrive hvad du gjorde ved det der "flush privileges" *SSS*
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
19. juni 2006 - 16:32 #3
Det betyder bare at MySQL serveren reloader privileges-listen :)