Avatar billede gobbles Nybegynder
09. juni 2006 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere indholdsfortegnelser i samme dokument?

Hej

Er der en måde hvorpå jeg kan have flere indholdsfortegnelser i det samme dokument...

Jeg ville gerne lave små, indholdsfortegnelser til de enkelte afsnit, men stadig bruge word 2004's mulighed for at den selv genererer og opdaterer indholdsfortegnelsen.

Håber der en en word kyndig derude.. tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. juni 2006 - 23:23 #1
Du kunne bruge hoveddokument bi dokument.

Lav hvert enkelt afsnit som en fil med indholdsfortegnelse.
Sammel derefter alle dokumenterne som et dokulent under hoveddokument.
Lvherefter en samlet indholdsfortegnelse.

Du har nu et (hoved)dokument med en samlet indholdsfortegnelse og indholdsfortegnelse for hvert afsnit.

Sidenummerering kan godt drille lidt her. Du må prøve dig frem
Avatar billede gobbles Nybegynder
10. juni 2006 - 00:15 #2
Hej og tak

jeg har fundet ud af at det kan lade sig gøre uden nogle "kreative" løsninger.

Man kan vælge hvilke overskrifter der skal medtages når word laver indholdsfortegnelsen.

Så jeg har oprettet overskrift 1-2-3 ... overskrift 4-5-6  ....overskrift 7-8-9  osv... når jeg så skal lave en fortegnelse tilvælger jeg så de overskrifter jeg vil have med. (jeg har i praktsis kaldt dem 11-12-13 og 21-22-23 osv...)

Det betyder også at jeg til enhver tid kan tilvælge alle overskrifter og derved få én samlet indholdsfortegnelse...

Men du får lige pointene alligevel :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. juni 2006 - 00:21 #3
smart løsning. Takker