Avatar billede jing Nybegynder
09. juni 2006 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Portal ønskes - programmør søges

Findes der en programmør der er klar til at smide et betalingssite sammen - konceptet er lidt som gamle geocities. Dvs brugeren kan selv oprette sine subsites, og der ligger et intranet/crm system brugerne kan benytte internt.

Det var en meget kort beskrivelse!

Forestiller mig en version 1 af systemet - lavet quick'n'dirty i noget open source. Når der er røget penge ind på systemet, laves den lækre løsning.

Det er ikke den dybe tallerken der skal opfindes - men hyldevarer der skal sættes sammen :-)

Laver selv kravspec, struktur og layout. mangler "kun" kodningen

...kom med en pris/referencer

mvh
Jakob
Avatar billede weblancers Nybegynder
09. juni 2006 - 10:31 #1
Hej Jacob
Du er velkommen til at sende en mail til ulli@weblancers.dk. Jeg har en haer at dygtige programmoerer her i bulgarien :-)
Avatar billede trofo Nybegynder
09. juni 2006 - 11:31 #2
Hej Jakob,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede jing Nybegynder
14. juni 2006 - 10:02 #3
sent mail til weblancers

/Jakob
Avatar billede jing Nybegynder
04. september 2006 - 14:53 #4
Spørgsmålet lukkes...