Avatar billede mickeyz Nybegynder
08. juni 2006 - 19:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hi jack this log + en møg irriterende spyware

Har et mega problem.

Først en hi-jack this log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\DOCUME~1\MICHAE~1\DOKUME~1\MCROSO~1\regsvr32.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\RoamMgr.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\1XConfig.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\YSTEM~1\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Skrivebord\HijackThis.exe

R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: adobepnl.ADOBE_PANEL - {5E8FA924-DEF0-4E71-8A82-A11CA0C1413B} - C:\WINDOWS\system32\adobepnl.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -onlytray
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DriveCrypt Startup] C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe /WS
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Norton SystemWorks] "C:\Programmer\Norton SystemWorks\cfgwiz.exe" /GUID {05858CFD-5CC4-4ceb-AAAF-CF00BF39736A} /MODE CfgWiz
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Tdnso] C:\DOCUME~1\MICHAE~1\DOKUME~1\MCROSO~1\regsvr32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Eaib] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\YSTEM~1\iexplore.exe" -vt yax
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab31267.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1124735132138
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1143794826935
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - AppInit_DLLs:  C:\WINDOWS\system32\msiexec.dll
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\system32\LgNotify.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: winfxl32 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\winfxl32.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: DriveCrypt Service (DriveCryptService) - Unknown owner - C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoamMgr - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RoamMgr.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

Så har jeg også en røv irriterende spyware, Hver gang jeg åbner for explorer kommer der en fake windows security center alert frem, (kreativt, men skide irriterende). Der er links på hvor der står at man kan få det fjernet ved at bruge linket, men så bliver man henvist til en betalingsside.
Avatar billede mickeyz Nybegynder
08. juni 2006 - 19:35 #1
og ja ved godt at den trænger til en formatering meget snart men ikke endnu.
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. juni 2006 - 20:58 #2
Jeg giver den et kig :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. juni 2006 - 21:01 #3
-- Download og gem denne scanner på skrivebordet. Du skal ikke aktivere det endnu.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

-- Hent Ewido herfra (14 dages version af plus-versionen)
http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe
Installer og opdater programmet. Vent med at scanne.

-- Kør Hijackthis, vælg "Do a system scan only", sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked.
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: adobepnl.ADOBE_PANEL - {5E8FA924-DEF0-4E71-8A82-A11CA0C1413B} - C:\WINDOWS\system32\adobepnl.dll
O4 - HKCU\..\Run: [Tdnso] C:\DOCUME~1\MICHAE~1\DOKUME~1\MCROSO~1\regsvr32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Eaib] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\YSTEM~1\iexplore.exe" -vt yax
O20 - AppInit_DLLs:  C:\WINDOWS\system32\msiexec.dll
O20 - Winlogon Notify: winfxl32 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\winfxl32.dll

-- Genstart i fejlsikret, hvis du ikke ved hvordan så kig her:
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23&PN=1

-- Du skal nu til at slette. Som indledning hertil skal du have slået "Udvidet filvisning" til:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

-- Slet herefter følgende (hvis du kan finde dem):
Mapper:
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Skrivebord\MCROSO~1\ >>>>>>>>>>> Bemærk at mappenavnet er forkortet.
C:\PROGRA~1\COMMON~1\YSTEM~1\ >>>>>>>>>>> Bemærk at mappenavnene er forkortede.

Filer:
C:\WINDOWS\system32\msiexec.dll
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winfxl32.dll

-- Kør en fuld scanning med Ewido, og lad den slette det, den finder. Programmet laver en lille log, som du skal kopiere herind i dit næste svar.

-- Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files

Klik på scan clean. Det kan godt tage lang tid (nogle timer), men den er også meget effektiv.

-- Genstart til normal tilstand, lav en ny HJT-log, som du sender herind til check.
Avatar billede mickeyz Nybegynder
08. juni 2006 - 21:47 #4
er snart igennem... kunne bare ikke fjerne:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\winfxl32.dll

da den bliver brugt....???
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. juni 2006 - 22:05 #5
Så bare gå videre med proceduren -- det kan være Ewido gør kål på den :-)
Avatar billede john1 Juniormester
08. juni 2006 - 22:06 #6
har du prøvet at køre spysweeper?
Avatar billede mickeyz Nybegynder
08. juni 2006 - 22:14 #7
---------------------------------------------------------
ewido anti-malware - Scanningsrapport
---------------------------------------------------------

+ Oprettet den:            22:14:11, 08-06-2006
+ Rapport-Checksum:        4C17772

+ Scanningsresultat:
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources\CLSID -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources\CurVer -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources.1 -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\ClickSpring -> Adware.PurityScan : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\menu.jr-6d69871d-6c59e6a5.zip/javautil.zip -> Downloader.Donn.aa : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@ads.pointroll[2].txt -> TrackingCookie.Pointroll : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@adtech[2].txt -> TrackingCookie.Adtech : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@as-eu.falkag[1].txt -> TrackingCookie.Falkag : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@as-us.falkag[2].txt -> TrackingCookie.Falkag : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@atdmt[1].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@burstnet[2].txt -> TrackingCookie.Burstnet : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@c.goclick[1].txt -> TrackingCookie.Goclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@clickbank[1].txt -> TrackingCookie.Clickbank : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@com[1].txt -> TrackingCookie.Com : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@mediaplex[1].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@statcounter[1].txt -> TrackingCookie.Statcounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@tacoda[1].txt -> TrackingCookie.Tacoda : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Cookies\michael zelazny@tribalfusion[1].txt -> TrackingCookie.Tribalfusion : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temp\win11.tmp.exe -> Hijacker.Small : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temp\win19.tmp.exe -> Downloader.IstBar.eq : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temp\win27.tmp.exe -> Hijacker.Small.kx : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\43BZQOHP\wizip32[1].exe -> Hijacker.Small.kx : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\CZ0JKL45\mulbin32[1].exe -> Hijacker.Small : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\FMGF3DWH\!update-3895[1].0000 -> Downloader.PurityScan.co : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\J31JV14W\YazzleActiveX[1].cab/YazzleActiveX.ocx -> Adware.MediaTickets : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\NUSZBTSX\wizp32[1].exe -> Downloader.IstBar.eq : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\RZ97V5GW\drsmartload_js[1].htm -> Downloader.IstBar.j : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\U152ZYPK\drsmartload_js[1].htm -> Downloader.IstBar.j : Renset med backup
    C:\Programmer\MyEmoticons\VVSNI_S3_MYEM_Inst.exe -> Adware.SaveNow : Renset med backup
    C:\Programmer\Yazzle Sudoku\Sudoku.exe -> Dropper.VB.kk : Renset med backup
    C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\YazzleActiveX.ocx -> Adware.MediaTickets : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\vfufjvop.rqt -> Hijacker.Small.js : Renset med backup
    C:\WINDOWS\YAXUninst.exe -> Adware.MediaTickets : Renset med backup

::Rapport slut

Så kører jeg lige den sidste scan..
Avatar billede ejvindh Ekspert
08. juni 2006 - 22:21 #8
Alt i orden. Mwav tager en del tid, så jeg tørner ind nu. Jeg skal nok kigge på det i morgen :-)
Avatar billede mickeyz Nybegynder
09. juni 2006 - 00:22 #9
Så kom loggen...

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\RoamMgr.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\1XConfig.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -onlytray
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DriveCrypt Startup] C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe /WS
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Norton SystemWorks] "C:\Programmer\Norton SystemWorks\cfgwiz.exe" /GUID {05858CFD-5CC4-4ceb-AAAF-CF00BF39736A} /MODE CfgWiz
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab31267.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1124735132138
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1143794826935
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\system32\LgNotify.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: winfxl32 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\winfxl32.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: DriveCrypt Service (DriveCryptService) - Unknown owner - C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoamMgr - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RoamMgr.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede mickeyz Nybegynder
09. juni 2006 - 00:24 #10
hvad sker der for den der:

O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing) ??

Noget galt med den?
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. juni 2006 - 08:00 #11
Den er helt legal. Den hører til MSN 7.0, og der står altid (file missing) ud for det (en bug i HJT-programmet).

Men der mangler stadig lidt -- nemlig winfxl32.dll. Jeg synes du skal tage en scanning med Superantispyware, så vi kan se om den kan nuppe den. Ellers må vi have hårdere midler i brug....:

Hent "SuperAntiSpyware free" herfra:
http://www.spywarefri.dk/downloads1.htm

Installer, og opdater scannereren.

Genstart i fejlsikret tilstand.
Lidt hjælp til at komme i fejlsikret tilstand:
http://www.spywareinfo.dk/#/htm/fejlsikret_tilstand.htm

Start scannereren, klik "Scan your computer", sæt flueben i dine drev, ovre til venstre i vinduet. Ovre til højre i vinduet, sætter du prik i "Perform Complete Scan". Klik "næste", nu scanner den. Når den er færdig, så markerer du det den finder, og lader scannereren fjerne det.

Genstart til normal tilstand (scannereren tilbyder måske at gøre det).

Åbn scannereren igen, og klik "preferences"-> "stastics/logs". Marker loggen, og klik "View log". Kopier loggen her ind i tråden, sammen med en ny HijackThis log.

Fuld vejledning til superantispyware finder du her:
http://www.spywarefri.dk/manualer/superantispyware-manual.htm
Avatar billede mickeyz Nybegynder
09. juni 2006 - 20:51 #12
Den ser ud til at være væk nu, prøvede lige at gøre det med hijackthis igen og den er sgu væk, så det er jo bare super.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\RoamMgr.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\1XConfig.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AUpdate.exe
C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
C:\Documents and Settings\Michael Zelazny\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] C:\Programmer\GENERIC\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -onlytray
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\DataLayer\DataLayer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DriveCrypt Startup] C:\Programmer\DriveCrypt\DriveCrypt.exe /WS
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Norton SystemWorks] "C:\Programmer\Norton SystemWorks\cfgwiz.exe" /GUID {05858CFD-5CC4-4ceb-AAAF-CF00BF39736A} /MODE CfgWiz
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab31267.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1124735132138
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1143794826935
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\system32\LgNotify.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: DriveCrypt Service (DriveCryptService) - Unknown owner - C:\Programmer\DriveCrypt\DcrServ.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\NPROTECT.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoamMgr - Intel Corporation - C:\WINDOWS\system32\RoamMgr.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\system32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede mickeyz Nybegynder
09. juni 2006 - 20:52 #13
Så tak for hjælpen :)

har heller ikke det der "fake windows center alert" og det er jeg meget taknemlig over.
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. juni 2006 - 22:33 #14
Ja, det ser godt ud. Loggen er ren. Jeg takker for point.

Du får lige standard-afslutningen også:
For at gøre arbejdet helt færdig:
Det kan være en god ide og rydde op i systemgendannelses filerne. Deaktiver systemgendannelse (http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
Og så kan det også være en god ide at skjule dine systemfiler og -mapper igen, så du ikke ved en fejl kommer til at slette en vigtig fil. Det gør du samme sted, hvor du satte det til at vise alle filer, denne gang vælger du bare: Vis ikke skjulte filer og mapper.

Det kan også være en god ide at få renset ud i dine midlertidige filer. Det kan gøres på en hurtig og nem måde med denne fil
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat
---------------------------

For at forhindre gentagelser, vil jeg anbefale dig at lægge nogle små programmer ind, som forhindrer spyware i at komme ind i første omgang. Du finder links og gode råd her:
http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm

Jeg vil også foreslå, at du læser denne artikel om hvordan du kan undgå at blive inficeret i fremtiden:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414