Avatar billede rasmushc Nybegynder
08. juni 2006 - 13:07 Der er 4 kommentarer

Dynamisk tilføjelse af HTML kode, I BUNDEN AF SIDEN

Jeg har en side med små Thumbnail billeder af tiff dokumenter, (det er ImageButton)

Når en bruger trykker på en af billederne, skal der åbnes en tiff viewer nederst på siden.

I ImageButton1_Click eventen har jeg lagt følgende kode:

Response.Write("<object width=500 height=500 " +
                      "classid='CLSID:106E49CF-797A-11D2-81A2-00E02C015623'> " +
                      "<param name='src' value='testdoc.tif'> " +
                      "</object>");

Hvilket åbner tif filen i tifvieweren, men det bliver placeret øverst på siden.

Hvordan kan jeg styrre hvor på siden tif vieweren skal vises??  (jeg vil jo gerne have alle Thumbnail for oven, og tif vieweren nederst på siden)

Var det til at forstå? eller spørg i mig bare :o)

Jeg håber på et hurtig svar, da det haster lidt ;o)

Link til tif viewerens hjemmeside er http://www.alternatiff.com/howtoembed.html
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. juni 2006 - 13:16 #1
Du kan bare sætte en
<asp:PlaceHolder id="phImages" runat="server" />

Og så i koden:

phImages.Controls.Add( new LiteralControl(" din tekst ") );

Mvh
Avatar billede rasmushc Nybegynder
08. juni 2006 - 14:11 #2
Super der virker, mange tak for det hurtige svar!
smid et svar.
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. juni 2006 - 14:28 #3
Det var så lidt :o)
Mvh
Avatar billede thrytter Nybegynder
08. juni 2006 - 17:15 #4
Kunne måske undvære PlaceHolderen og nøjes med
<asp:Literal id="lcImages" Runat="Server"/>

og

lcImages.Text = "din tekst";

Ikke den store forskel, men sidstnævnte bevarer værdien ved postback.