Avatar billede fqthjoe Nybegynder
07. juni 2006 - 20:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

MP3 køb - Er disse lovlige ?

Hej,
på siden findes billige mp3'er. Nogen der ved om det er lovligt ?
http://www.allofmp3.com/
vh thjoe
Avatar billede backside Nybegynder
07. juni 2006 - 21:04 #1
Hvorfor skulle det ikke være lovligt at købe mp3´ere?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
07. juni 2006 - 21:07 #2
Avatar billede backside Nybegynder
07. juni 2006 - 21:10 #3
Så er det bare med at hente løs, kan huske noget om mp3 fra rusland i medierne for et stykke tid siden.
Det er billigt og lovligt. Så længe det varer.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
07. juni 2006 - 21:18 #4
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=2874104
Du kan jo læse lidt om det her.
Avatar billede backside Nybegynder
07. juni 2006 - 21:43 #5
Ja, se at få hentet i en fart.  ;)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
08. juni 2006 - 05:44 #6
ja, det virker jo fristende.. Men det der holder mig tilbage, er jo nok, at man synes der noget galt, siden den store prisforskel ift. herhjemme, og så at man skal købe dem via sit visakort ( mon det er sikkert nok hos dem...? )
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
08. juni 2006 - 05:45 #7
smid gerne et svar dem der vil have del i points, som tak for input.
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 07:03 #8
Jeg tror det er lige så sikket som alle andre sider.
Avatar billede melange Nybegynder
08. juni 2006 - 09:19 #9
Men inden man køber hos allofmp3 synes jeg lige man skal gøre det klart med sig selvh hvorfor man køber der. Bare fordi det er lovligt betyder dt jo ikke der går nogle penge til kunstneren/producenten, og hvis man er ligeglad med det kan man (i mine øjne) sku lige så godt hente en piratkopi.

Ikke ment som noget surt opstød, men bare en opfordring til at overveje forskellen mellem allofmp3 og pirateri.
Avatar billede backside Nybegynder
08. juni 2006 - 09:47 #10
melange>> Du har fuldstændig ret. Har ikke tænkt på det på den måde.