Avatar billede mwhas Praktikant
07. juni 2006 - 16:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

web10 eller b-one hjemmeside program.

Hejsa alle sammen

Nogle der bruger web10 eller b-one hjemmeside program eller er noget billigt møj?

Synes det er smart man kan ændre tekst, billeder osv... lige meget hvor man er henne.

mvh mwhas
Avatar billede espersen Novice
07. juni 2006 - 17:31 #1
der er et hav af CMS'et der kan bruges - mange er helt gratis og dermed uafhængig af dit webhotel (kan flyttes med til nyt webhotel). Derfor vil jeg pege på at bruge en anden løsning- især hvis siden er/bliver stor!

Roder sel med www.etomite.org, der er opensource. Med et godt forum, til support m.v.

Absolut letanvendelig og giver minimale begrænsninger mht. design / udvikling. Admin-delen kan sættes til dansk. Oprettelse og ændring af siderne sker som i word - uanset hvor du er ;o)

Den er nem at installere og gode muligheder for at gøre siden klar til søgemaskinerne (især på apache med URL-rewrite via .htaccess)

Et par sider baseret på systemet:
www.laptopworld.dk
www.design-gulve.dk
www.fein-schmecker.dk
www.dahlberg.dk
www.gulvgalleriet.dk (under opbygning)

Kan evt. hjælpe med installering på jeres eget webhotel mod en lille betaling ;o)
Dermed har I kun udgiften til selve webhotellet og betaler ikke også for en CMS-løsning. Mht. prisen på et webhotel så får man nogenlunde det man betaler for (tænker her på stabilitet og oppetid - så er det et problem at siden til tider er offline så bør I vælge en lidt dyrere løsning end til 9 kr./månedligt)
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2006 - 19:38 #2
Lige en kommentar til espersen.
Vi har nu haft webhotel ved b-one (9 kr/md) i 4 år,
har aldrig oplevet nedetid eller ustabilitet.