Avatar billede aether Nybegynder
07. juni 2006 - 16:01 Der er 6 kommentarer

Oprette nyhedsgruppe

Hej eksperter.

Jeg har ikke særlig meget forstand på dette, men kan man oprette en nyhedsgruppe gratis, som kan f.eks. sættes op i Outlook hvor i man så kan poste og læse hinandens beskeder igennem Outlook?

Eller kan det evt. laves på andre måder?

Aether
Avatar billede martin_moth Mester
07. juni 2006 - 16:33 #1
Vil du lave din helt egen nyhedsgruppe, tilgængelig for dig og resten af verden, eller kun dig og nogle udvalgte, eller bare abbonere på en?
Avatar billede aether Nybegynder
07. juni 2006 - 16:45 #2
Ville være bedst med en nyhedsgruppe kun for nogle udvalgte.
Avatar billede enoer Nybegynder
07. juni 2006 - 21:00 #3
Jeg ved ikke om flg. kan være en hjælp til at komme videre..?

Jeg er selv med i en "lukket" gruppe, som nu hører under Yahoo UK (efter Yahoo i DK blev lukket). Gruppens Webmaster er pt. ved at undersøge muligheden for at flytte gruppen til Groupcare.

Jeg ved også, at man kan oprette "lukkede" grupper via Google Groups, hvor dén der administrerer gruppen skal godkende de øvrige deltagere.

Men som sagt, så kender jeg meget lidt til det praktiske arbejde med at oprette og administrere en gruppe.

Held og lykke med projektet..!
Mvh. enoer
Avatar billede spif2001 Nybegynder
08. juni 2006 - 09:51 #4
Jeg har lige lavet en lukket google gruppe - det tog 5 minutter.

Start her: http://groups.google.dk/groups/create?lnk=l&hl=da

Det kræver du kan logge ind på Google. Det kan gøres ved at have en gmail konto. Har du ikke sådan én, kan jeg sende dig en invitation, hvis du lægger din email her.
Avatar billede aether Nybegynder
12. juni 2006 - 16:14 #5
Beklager at jeg er så sløv til at svare tilbage...

Jeg har lavet en nyhedsgruppe gennem det link du gav mig Spif2001.

Mit næste spørgsmål er så hvordan jeg får det tilføjet i Outlook Express / Outlook.

Så det virker på den måde at kun de tilmeldte kan oprette og skrive til nyhedsgruppen gennem Outlook.

Aether
Avatar billede enoer Nybegynder
02. august 2006 - 01:29 #6
Respons..??