Avatar billede askhoej Praktikant
06. juni 2006 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Talkactive problemer

Er der andre der har problemer med Talkactive?  Ingen af mine sider svarer pt.

/askhoej
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
06. juni 2006 - 15:29 #1
Jep jeg har også.
Avatar billede askhoej Praktikant
06. juni 2006 - 15:36 #2
nå ok, de finder nok ud af det på et tidspunkt - det er straffen for at vælge et billigt webhotel :-)
Avatar billede serverfriend Nybegynder
06. juni 2006 - 16:03 #3
De skulle være oppe igen om en time. Det er hos SEAS der er et problem. Fik ikke fat i om det var strøm eller fiberkabel der var gravet over.
Avatar billede askhoej Praktikant
06. juni 2006 - 16:21 #4
serverfriend> tak for info :-)
Avatar billede askhoej Praktikant
06. juni 2006 - 18:22 #5
Det er i øvrigt ret skægt at de det er kablerne der er blevet gravet over igen - er det 3 eller 4 gang det sker? Har aldrig haft de problemer før med andre :-)

/askhoej
Avatar billede mrbs Nybegynder
06. juni 2006 - 18:54 #6
askhoej >> det har jeg oplevet mange gange med andre udbydere... Det er ulækkert!
Avatar billede jthyge Mester
06. juni 2006 - 21:46 #7
Hmm... Mon det er noget de har tænkt sig at løse i dag??? :-(