Avatar billede maxer Nybegynder
06. juni 2006 - 09:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

threads og nestede for-loops

Hey,

Når man har flere nestede for loops og gerne vil have at det bliver kørt "samtidig", hvor meget skal så wrappes i

SwingUtilities.invokeLater(new Runnable() {
    public void run() {
        // gør noget her;
    }
});

for at det kommer til at køre sideløbende? Skal hver eneste for loop wrappes i det, eller bare den yderste?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juni 2006 - 04:40 #1
Nu har vi ikke meget info, men der er normalt ikke noget til hinder for at
have en 3 dobbelt for løkke i en run
Avatar billede maxer Nybegynder
09. juni 2006 - 10:25 #2
tak for svaret, jeg har løst det...! hvis nogen andre støder på samme problem kan I prøve at indsætte
try {
    sleep((long)(Math.random()));
} catch (InterruptedException e) {}

et sted indeni, det fik det i hvert fald til at virke hos mig.

Herudover er den metode jeg har brugt ovenover åbennbart mest til GUI, til det bagvedliggende skal man vist hellere bruge denne metode:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/essential/threads/simple.html