Avatar billede jeanette18 Nybegynder
01. juni 2006 - 20:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

afkrydsningsfelter - hvordan?

Hvordan indsætter jeg et felt (firkant) i et word dokument? Det er meningen at man skal kunne sætte flueben eller x (ja / nej) i dette felt.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2006 - 20:13 #1
Du kan indsætte en tabel med et felt og give det en ramme.
Eller du kunne indsætte et billede af en firkant som du selv kan lave i f.eks. paint.
Avatar billede jakob_eg Nybegynder
01. juni 2006 - 20:47 #2
Der er en værktøjslinie som hedder "Webværktøjer", hvor du kan vælge at indsætte den "rigtige" afkrydsningsfelt.
Det ser lidt mærkeligt ud i normal visning, men prøv at vise udskrift så er det mere almindeligt.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
01. juni 2006 - 20:55 #3
Tak jakob_eg, det var lige den jeg savnede! Har brugt den før kunne bare ikke huske hvilket værktøj :)
Avatar billede djtj Novice
09. juni 2006 - 12:08 #4
Man kan også bare indsætte et symbol fra Windings skrifttypen...

Ved I så hvordan man ved at dobbelt klikke ændrer afkrydsningsfeltet/tegnet - så det ikke bare står tomt? Men i stedet er valgt.