Avatar billede asppro Nybegynder
29. maj 2006 - 10:30 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Banner 125x125 + 468x60

Vi søger bannere til g u i d 2 w i n . d k

Der er ikke den store økonomi i sitet så vi håber på at point er nok for denne lille sjove opgave.

Hvis vi godkender banneret må der meget gerne henvises til banneret som refference.
Avatar billede asppro Nybegynder
29. maj 2006 - 10:57 #1
Har du selv en hjemmeside kan du få 5.000 bannervisninger + de 200 point :-)
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. maj 2006 - 11:43 #2
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. maj 2006 - 12:28 #3
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. maj 2006 - 12:33 #4
Mine dur kun hvis det er windows det drejer sig om hehe.. Opdager jeg først nu. Hvad handler sitet om?
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. maj 2006 - 13:41 #5
http://rapidshare.de/files/21676329/G2W.jpg.html
Tror han har lavet en stavefejl i navnet...
Avatar billede asppro Nybegynder
30. maj 2006 - 10:44 #6
Sorry var lidt hurtig ude :-)

Sitet er en ny konkurrenceportal / spilleguide med konkurrencer på nettet.

I banneret må der meget gerne stå følgende tekst.

Mangler du lommepenge ?
VIND 500 Kr
www.guide2win.dk

Det må gerne et animeret banner der fanger. Fx der står og blinker :-)
Avatar billede asppro Nybegynder
30. maj 2006 - 10:45 #7
Vil lige gøre klart at Win ikke har noget med windows at gøre :) ellers flot banner innercity.
Avatar billede bill20 Nybegynder
30. maj 2006 - 11:29 #8
Avatar billede innercitydk Nybegynder
30. maj 2006 - 11:50 #9
Ok så prøver jeg lige med noget bling når jeg kommer hjem senere i dag ;)
Avatar billede asppro Nybegynder
30. maj 2006 - 17:25 #10
Ups jeg har vist selv stavet det forkert :-)

w w w . g u i d e 2 w i n . d k
Avatar billede innercitydk Nybegynder
31. maj 2006 - 15:24 #11
Her er lige et forslag mere, i samme stil som de sidste:

http://aspdotnet.dk/pics/guide2win1.jpg
http://aspdotnet.dk/pics/guide2win2.jpg
Avatar billede innercitydk Nybegynder
31. maj 2006 - 16:41 #12
Avatar billede alfabeta Nybegynder
01. juni 2006 - 08:42 #13
@innercitydk det ser sku godt ud.

Faktisk meget godt ud, spørgsmålet er om toppen skal laves om til med dit logo med det skæve orange 2-tal :-)

Frisk på at komme med et forslag til en en ny top ? :-)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. juni 2006 - 09:33 #14
Det kigger jeg lige på i eftermiddag. Med eller uden Flash?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. juni 2006 - 16:57 #15
Det bliver først i morgen jeg får tid, men jeg skal nok lave et forslag der matcher de andre bannere.
Avatar billede alfabeta Nybegynder
01. juni 2006 - 18:22 #16
Kanon :-) glæder mig til at se det.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. juni 2006 - 10:08 #18
Feedback please ;)
Avatar billede asppro Nybegynder
06. juni 2006 - 13:56 #19
Er lige kommet hjem fra ferie :-)

Innercitydk det er sku helt klart noget jeg kan bruge, det ser godt ud.

Jeg syntes at http://aspdotnet.dk/pics/guide2win_banner3.jpg er totalt nice. Jeg vil helt sikkert anbefale dig hvis jeg bliver spurgt om en pro. grafiker.

Kom med et svar så du kan få dine velfortjente point.

De 5000 bannervisninger er også klar hvis du lige smider et link til det banner du vil have vist på siden.

PS. Har du evt. Photoshop filerne til banneret + toppen :-) Det vil bare være helt kanon.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. juni 2006 - 20:06 #20
Top nice :) Jeg har mailet en zip fil med flash og psd filerne samt alle bannerne som billed filer. Jeg kunne kun finde partnerATguide2win.dk så det er denne adresse jeg har sendt mailen til. Du kan altid fange mig på den adresse du modtager mailen fra.. Angående bannervisningerne er jeg helt klar :) Jeg skal lige have lavet et banner, så det tager nok lidt tid, da jeg har meget travlt for tiden. Skriv lige en mail til mig fra den adresse du normalt bruger til korrespondance så sender jeg det dertil når det er færdigt.

Vh Nicki
Avatar billede asppro Nybegynder
06. juni 2006 - 20:53 #21
Jeg har modtaget din mail :-) Det er i sku i orden :-)

Tak for god service, jeg fanger dig pr. mail hvis der er noget senere.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
06. juni 2006 - 22:08 #22
Bare ok.. Det ser godt ud på siden ;)