Avatar billede tubbygold Nybegynder
08. maj 2001 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Access til MySQL

Er der en der kan ændre en hjemmeside bygget op omkring en accessdatabase til en MySQL database, da jeg har erfaret at access kører meget langsomt.
Dette er selvfølgelig mod betaling eller andet (hardware)
Avatar billede andreas Nybegynder
08. maj 2001 - 19:29 #1
kontakt mig på ICQ.. 24796180, så snakker vi om det!
Avatar billede netsrac Praktikant
08. maj 2001 - 23:06 #2
Du er velkommen til at kontakte mig på info@cnh.dk
Avatar billede delwin Nybegynder
09. maj 2001 - 11:31 #3
Hvis du kigger på dette link, er der en meget fyldelstgørende vejledning i hurtigt at lave et modul i en access database, så det kan exporteres direkte til mysql.. http://download.sourceforge.net/pub/mirrors/mysql/Downloads/Contrib/exportsql.txt

Der står at det kun er testet i access 95 og 97.. men jeg har lige testet det i access 2000 og det virker fint..
Avatar billede delwin Nybegynder
09. maj 2001 - 11:32 #4
Hvis du foretrækker det kan jeg også sagtens gøre det for dig.. bare send mig db\'en.
Avatar billede johnwies Nybegynder
10. maj 2001 - 01:34 #5
Hej, når modulet afspilles frem kommer denne fejl meddelelse...

method or datamember not found på linien:

If cindex.Primary Then
                            For Each cfield In  (DENNE LINIE)cindex.Fields

MS references dao 3.6 er slåe til.
Avatar billede delwin Nybegynder
10. maj 2001 - 10:41 #6
Hmm.. Det problem har jeg ikke haft endnu.. Det eneste problem jeg har haft, har været hvis jeg har prøvet at smide den txtfil ind i mySQL gennem phpMyAdmin.. og det var noget med \\g der ****** up