Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
25. maj 2006 - 15:25 Der er 9 kommentarer

hd problemer

hej jeg har et lille problem med mine partioner på min hd
den ene er simblehent forsvundet ?? jeg kan se den når jeg går ind i disk adminnistration der står den som ledig og når jeg højre klikker på den kan jeg oprette en ny partion men så mister jeg jo alle de dataer jeg har liggende der på og jeg ville helst ikke miste dem da der ligger en hel masse regnskaber på som jeg ikke har en backup af :(

så er der nogen der har et godt foreslag til hvad jeg kan gøre så vil jeg være taknemlig for det
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. maj 2006 - 17:34 #1
Giv disken en gang testdisk.

Den finder du her http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
25. maj 2006 - 19:12 #2
hmm det program kan ikke finde den partion som det er galt med :(
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2006 - 19:17 #3
"hmm det program kan ikke finde den partion som det er galt med :(" >>> Er du nu helt sikker på det? Prøv at køre TESTDISK og paste så logfilen her i tråden, du kan evt. vælge at oprette spørgsmålet på http://www.it-knowlegde.dk så får du hurtigere svar fra brugere der kender til netop det program
Avatar billede duck_mann Nybegynder
26. maj 2006 - 11:50 #4
Ellers prøv at hente programmet "getdateback".
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
26. maj 2006 - 12:46 #5
jjeg har prøvet getdataback og partion magic 8,0 partion maneger 7,0 stella phonix
active@undelete R-Studio 2.0 NTFS FAT + ca 5 andre jeg ikke kan huske hvad hedder så jeg bliver nok nød til at glemme at få de data'er tilbage men tak få hjælpen
Avatar billede duck_mann Nybegynder
26. maj 2006 - 13:19 #6
Ja det tyder på den er ret død.
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
26. maj 2006 - 14:40 #7
weee fandt en måde at få data'en tilbage en nabo dage at jeg skulle prøve at stifte mine hd'er fra enten master eller slave til cable select. Det prøvede jeg så og nu virker det men det undre mig da jeg ikke har rodet med min comp's indre i en mdr hmmm men som sagt nu virker det og jeg vil sige tak få alt den hjælp jeg fik selv om det ikke var det der hjælp
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2006 - 16:28 #8
Ja det er godt nok imponerende at en partition pludselig kan dukke op fordi man skifter til "cabel select" det tror jeg ikke engang Bill Gates vidste
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2006 - 20:14 #9
Respons ??