Avatar billede agerbeck Nybegynder
22. maj 2006 - 09:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvid skærm - hijackthis log

Hej,

I weekenden oplevede jeg det mystiske, at min computer skærm blev fuldstændig hvid (altså fullscreen). Uden mulighed for at komme tilbage til skrivebord eller lign.

Da jeg har haft min firewall slået fra, blev jeg nervøs for om det kunne være en form for angreb.

Firewallen er slået til igen, og computeren opfører sig ikke mistænksomt, men for en sikkerheds skyld har jeg kørt hijackthis for at få bekræftet at der ikke er "listet" noget ind af bagdøren.

På forhånd tak for hjælpen.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\IPSSVC.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$MICROSOFTSMLBIZ\Binn\sqlservr.exe
c:\programmer\mysql\bin\mysqld-nt.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\SymSPort.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Rescue and Recovery\rrservice.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Common\Scheduler\tvtsched.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\SystemUpdate\UCLauncherService.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Common\Logger\logmon.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~2\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~2\VPTray.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Programmer\IBM ThinkVantage\SafeGuard PrivateDisk\pdservice.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\acrobat_sl.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
\?\C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\aspnet_wp.exe
C:\Documents and Settings\Christian\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.krea.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=55245&clcid={SUB_CLCID}
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [suScheduler] C:\Programmer\ThinkVantage\SystemUpdate\UCLauncher.exe /SCHEDULER
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~2\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~2\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] c:\PROGRA~1\FÆLLES~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "c:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [PDService.exe] "C:\Programmer\IBM ThinkVantage\SafeGuard PrivateDisk\pdservice.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QCTRAY] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [amsg] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Hurtigstart.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Konverter hyperlinkdestination til Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Konverter hyperlinkdestination til eksisterende PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Konverter markering til Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Konverter markering til eksisterende PDF-fil - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Konverter til Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Konverter til eksisterende PDF-fil - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Konverter valgte hyperlinks til Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Konverter valgte hyperlinks til eksisterende PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java142\jre\bin\NPJPI142.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IBM Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\IBM\Java142\jre\bin\NPJPI142.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Opdatér ThinkPad-programmer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\\PkgMgr.exe
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1144329222063
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxdev.dll
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\system32\NavLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: psfus - C:\Programmer\ThinkVantage Fingerprint Software\psfus.dll
O20 - Winlogon Notify: QConGina - C:\WINDOWS\SYSTEM32\QConGina.dll
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: ACU Configuration Service (ACS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Programmer\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: Diskeeper - Diskeeper Corporation - C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: IPS Core Service (IPSSVC) - Lenovo Ltd. - C:\WINDOWS\system32\IPSSVC.EXE
O23 - Service: IS Service (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\ISSVC.exe
O23 - Service: MSSQL$MICROSOFTSMLBIZ - Unknown owner - C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$MICROSOFTSMLBIZ\Binn\sqlservr.exe" -sMICROSOFTSMLBIZ (file missing)
O23 - Service: MySQL - Unknown owner - c:\programmer\mysql\bin\mysqld-nt.exe
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe (file missing)
O23 - Service: QCONSVC - Lenovo - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: SQLAgent$MICROSOFTSMLBIZ - Unknown owner - C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL$MICROSOFTSMLBIZ\Binn\sqlagent.EXE" -i MICROSOFTSMLBIZ (file missing)
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: Symantec SecurePort (SymSecurePort) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec Client Security\Symantec Client Firewall\SymSPort.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - IBM - C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Client Security Solution\ibmtcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Unknown owner - C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Unknown owner - C:\Programmer\IBM ThinkVantage\Common\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: ThinkVantage System Update (UCLauncherService) - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkVantage\SystemUpdate\UCLauncherService.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
22. maj 2006 - 10:05 #1
Der er lige en enkelt jeg er lidt i tvivl om. Prøv derfor dette:

Prøv at gå ind på følgende hjemmeside:
http://virusscan.jotti.org/

Klik på Gennemse, og klik dig så frem til C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll

Klik så Submit. Så kommer der en lille log over forskellige scanninger frem. Den må du gerne klippe ind i næste svar.
Avatar billede agerbeck Nybegynder
22. maj 2006 - 10:16 #2
Hej igen,

Tak for det hurtige svar, jeg kan umiddelbart ikke komme ind på http://virusscan.jotti.org/

Så det kan være at den er imidlertidig nede. Jeg prøver igen løbende, og vender tilbage med log, når jeg kommer igennem.
Avatar billede ejvindh Ekspert
22. maj 2006 - 11:03 #3
Alt i orden :-)
Avatar billede agerbeck Nybegynder
22. maj 2006 - 18:13 #4
File:  notifyf2.dll
Status:  OK (Note: this file has been scanned before. Therefore, this file's scan results will not be stored in the database)
MD5  3c21a62642bea691b588f69e8d11b374
Packers detected:  -
Scanner results
AntiVir  Found nothing
ArcaVir  Found nothing
Avast  Found nothing
AVG Antivirus  Found nothing
BitDefender  Found nothing
ClamAV  Found nothing
Dr.Web  Found nothing
F-Prot Antivirus  Found nothing
Fortinet  Found nothing
Kaspersky Anti-Virus  Found nothing
NOD32  Found nothing
Norman Virus Control  Found nothing
UNA  Found nothing
VirusBuster  Found nothing
VBA32  Found nothing

Det ser ud til at den var ren...
Avatar billede ejvindh Ekspert
22. maj 2006 - 19:31 #5
Ja, og så er der ikke andet at se i loggen. Jeg tror med andre ord, at du slap med skrækken. Vil du give den et ekstra check, kan du vælge at køre en tur med disse scannere. Men jeg tror egentlig ikke det er nødvendigt:

Hent Ewido herfra (14 dages version af plus-versionen)
http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe
Installer og kør Ewido - opdater programmet.

Hent Dr. Web, og gem det på skrivebordet:
ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/drweb-cureit.exe

Genstart til fejlsikret tilstand (tryk F8 under opstarten)

Kør en fuld scanning med Ewido. Programmet laver en lille log, som du skal kopiere herind i dit næste svar.

Dobbeltklik på drweb-cureit.exe, den vil køre en expressscan, det siger du ja til.
Når den skriver "Select object for Scanning" nederst til venstre, skal du klikke på Options->Change settings.
Skift til fanebladet Scan, fjern fluebenet ved Heuristic analysis.
Skift til fanebladet Actions, her skal alle punkter under Malware sættes til Rename.
Klik så på OK, for at komme ud til hovedmenuen igen.
Klik så på det eller de drev du vil have scannet, der kommer en rød prik for at vise det/de er valgt.

Klik så på den grønne pil ovre til højre på siden, så starter scanningen.
Første gang Dr.Web finder noget, klik "Yes to All", så fjerner den hvad den finder.
Klik så på Start->Søg, find filen CureIt.log kopier det nederste af teksten herind, startende med:
Scan statistics.
Avatar billede agerbeck Nybegynder
23. maj 2006 - 09:18 #6
Tak for hjælpen... Hvis jeg oplever problemer forsætter jeg med dit sidste indlæg.
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. maj 2006 - 09:42 #7
Det var så lidt. Jeg takker for point :-)