Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
21. maj 2006 - 19:56 Der er 3 kommentarer

webcam virker ikke

ja jeg har sat mit webcam til i usb stikket installeret drivers der fulgte med cd'en og når jeg så vil starte en msn samtale over msn så er der bare sorte og hvide prikker har prøvet instillinger på camet men uden held.
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2006 - 20:58 #1
Normalt installere man software først, derefter cam.
Hvilket cam er det?
Avatar billede Andarkelben Praktikant
24. maj 2006 - 10:57 #2
Ofte er de drivers der medfølger, eks. webcams, uddaterede, så jeg ville se om der skulle ligge en nyere driver, på producentens, hjemmeside.

Som backside siger, så er det normalt, at man installerer driveren først, inden man tilslutter sit webcam. Dette gælder så vidt jeg ved usb-enheder generelt.

Så hent en nyere driver (hvis den findes), pil cam'et ud af maskinen, installér den nye driver (eller geninstaller den gamle), og sæt cam'et tilbage i maskinen, når driveren er på plads.
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
19. juni 2006 - 07:51 #3
først at alt sorry har været væk lidt tid.

har selvfølgelig installeret driveren før noget andet med den virker ikke rigtigt det er et labtech.

prøver lige når jeg kommer hjem og se om noget af overstående skulle virke tak.