Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
21. maj 2006 - 03:24 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Dating Design

Hej Eksperter.

Jeg har siddet og rodet lidt med et dating design som jeg selv synes er blevet godt.

Men ville gerne lige høre nogen meninger fra jer andre. Søger noget konstruktivt kritik og nogen gode forslag.

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2006 - 04:25 #1
link?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
21. maj 2006 - 13:20 #2
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 13:45 #3
Vil lige sige at den blå login ikke passer sammen til den røde..

Måske er der ikke nok plads på siden hvis det skal være en dateing side. Nomal har man jo mange muligheder. Der har man kun få.

Reklamen neders passer ikke ind der.

Måske skulle den "oprette" en boks hvor der står Reklame. Og så fjern reklame ( Kræver man er guld bruger eller vip eller sådan noget.)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
22. maj 2006 - 16:34 #4
-> Visual-basic-starter

Jeg kan ikke helt følge dig at der ikke er plads nok.. Hvorfor mener du ikke jeg kan få mine funktioner ind på siden?

Hvis du ikke syne den blå passer ind hvilken farve kunne du så foreslå?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 16:37 #5
Måske en grøn eller rød?

Mener med plads. Hvis du vil have en "fuldt" udvirklet dateting side så er du nød til at at have plads til dine links og bannere..
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
22. maj 2006 - 16:44 #6
Jeg kører jo med rød i banneret? Og den blå er for at kører med en kontrast farve så det hele ikke kører i rød.

Og er i gang med at udvikle funktioner og der er massere plads til mine fukntioner, links osv.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 16:55 #7
Kommer an på hvad for nogle funktioner du vil have og hvor mange..

Du kan også prøve med bgcolor="#ADBD85"
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
22. maj 2006 - 19:49 #8
-> Visual-basic-starter

Jamen når jeg laver en dating side har jeg tænkt mig at skabe et design som skal vide varme følelser.. Og der synes jeg ikke rigtig din "slim-grønne" fave passer ind?

# Glenovic16dk
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 20:23 #9
Syntes jeg,... Kan godt lide den grønne.. Og det er ikke slim grøn det er Smuk grøn også kendt som lyse-grøn
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
22. maj 2006 - 20:43 #10
Ved ikke om det er den her farve du ville have mig til at putte som baggrundsfave: http://fictive.dk/farve.gif

Men synes ikke den giver et indblik af en dating side?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 20:51 #11
Syntes jeg...?

Du kunne måske lave sådan at man selv kan bestemme om det skulle være blå eller smuk grøn. Også lave en if kode hvorden tager fra databasen hvad brugeren vil have...
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
22. maj 2006 - 20:52 #12
Ja.. Men jeg kan ikke lide din grønne farve.. Det ligner en sump-farve..

Den er ikke fresh? Hvis du forstår?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2006 - 13:31 #13
Gør jeg ikke. Du fornærmer min pæne grønne farve.

Men har du prøvet og se hvordan det ser ud hvis du puttede den der ind?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
28. maj 2006 - 20:36 #14
Flere meninger er velkomne :)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2006 - 20:47 #15
¨Måske skulle dit banner "
Besøg www.trenden.dk - Dem med dioderne!" være et andet sted
Avatar billede ninh Nybegynder
28. maj 2006 - 20:51 #16
Jeg synes den røde og blå er rigtig gode sammen.. det giver en dejlig og rolig nuance ^^
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2006 - 21:02 #17
Hey,.! Det var tarvligt sagt.

Nå men for ikke at spamme så kunne du også ændre <title>
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
31. maj 2006 - 10:06 #18
-> ninh

Mange tak :)

Hvad synes du om den flash der kører i toppen?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2006 - 17:42 #19
Den er da ok.. Selv om det kun er 1 billed det. Stopper jo. Der kommer 2 billeder frem også er der ikke mere.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2006 - 17:44 #20
Også er der også at du har gjort en boks rød. Hvor det skulle være blå. Det er hvis man logget ind. Bare trykker login. Kommer der en boks frem hvor der står "Information" så kan du gøre den blå hvis du vil have at det skaber en rolig nuance.
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
02. juni 2006 - 18:41 #21
Den er rød med vilje da det er en Information som man skal ligge mærke til.. Derfor skiller den sig ud fra det andet!
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2006 - 20:59 #22
Ok..:^) Så er der ikke mere
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 13:49 #23
Skal der ikke være noget?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
02. august 2006 - 15:23 #24
Lukker spørgsmålet.. Alle der ønsker Points som har deltaget bedes ligge et svar inden kl 18:00 idag.