Avatar billede phpmanden Nybegynder
20. maj 2006 - 19:54 Der er 1 løsning

.htaccess fil, alm links virker ikke mere

min .htaccess fil ser sådan ud:

----------------------------

Options -MultiViews

RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !produkter/([0-9])
RewriteRule ^orderok/([0-9]+)/([0-9]+)/([0-9]+)/? /index.php?m=orderok&okey=$1&ukey=$2&tkey=$3 [L]
RewriteRule ^order/([0-9]+)/([0-9]+)/([0-9]+)/? /index.php?m=order&okey=$1&ukey=$2&tkey=$3 [L]
RewriteRule ^ordrestatus/([0-9]+)/([0-9]+)/([0-9]+)/? /index.php?m=ordrestatus&ordrenum1=$1&unikkode=$2&tlf1=$3 [L]
RewriteRule ^showprodukter/([0-9]+)$ /?m=showprodukter&id=$1 [L]
RewriteRule ^([a-z0-9-]+)/([a-z0-9-]+)/([a-z0-9]+)/([0-9]+)$ /index.php?calis=$1&calis2=$2&m=$3&id=$4
RewriteRule ^produkter/([0-9]+)$ /?m=produkter&kid=$1 [L]
RewriteRule ^([A-Za-z0-9]+)$ /?m=$1 [L]
RewriteRule ^[a-z0-9-]+/([a-z]+)/([0-9]+)/[a-z0-9-]+.html index.php?m=$1&id=$2
RewriteRule ^([a-z]+)/([0-9]+)/[a-z0-9-]+.html index.php?m=$1&kid=$2
RewriteRule ^([a-z0-9-]+)/[a-z0-9-]+.html index.php?m=$1

ErrorDocument 404 http://www.crtv.dk/

Options -Indexes

----------------------------

Problemet er at, det er blevet lavet sådan at

www.site.com/produkter/produkter.html = www.site.com/index.php?kat=produkter

men men men

jeg har også en mappe som eksitere fysisk som hedder:

www.site.com/statestik/index.html

<- selvom den eksistere ??
Avatar billede phpmanden Nybegynder
20. maj 2006 - 20:14 #1
fejl fundet!