Avatar billede exceed Nybegynder
20. maj 2006 - 00:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejl i php opret script?

den siger at fejlen er her
Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `T_NUM_STRING' in d:\programmer\easyphp1-8\www\thyrf\opretclan.php on line 17
og det er lige her et sted.
saa vidt jeg kan se er det }else{ lige fQr id der Qdelaegger det hele :s
<?
include("mysql.inc");

$tilmeld = &$HTTP_POST_VARS['tilmeld'];
    if($tilmeld)
    {
if($_POST['clanname'] == "") {
print "<strong>Du kan jo ikke lave en clan uden navn vel!!<br><br>";
}else{
if($_POST['password'] == "" OR $_POST['password2'] == "") {
print "<strong>du mangler at skrive en adgangs kode!<br><br></strong>";
}else{
if($_POST['password'] !== $_POST['password2']) {
print "<strong>Dine adgangskoder er ikke ens<br><br></strong>";
}else{
$tjekbruger = mysql_query("SELECT * FROM thyrf_clans WHERE clanname = $_POST['clanname']") or die(mysql_error());
if(mysql_num_rows($tjekbruger) != "0") {
print "<strong>En clan med de angivne oplysninger findes allerede!<br><br>";
}else{
        $id = $_POST["id"];
        $clanname = $_POST["clanname"];
        $password = $_POST["password"];
        $dato = $_POST["dato"];
        $addnews = mysql_query("insert thyrf_clans (id, clanname, password, dato)
VALUES ('".$id."','".$clanname."','".$passowrd."''".$datp."' ,NOW())");
        if($addnews)
        {
echo '<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0;URL=index.php">';
        }
        else
        {
            echo "Fejl: ".mysql_error();
        }
?>
Avatar billede exceed Nybegynder
20. maj 2006 - 00:39 #1
overse stavefejlen datp den er rettet,
Avatar billede exceed Nybegynder
20. maj 2006 - 02:02 #2
der er stadig et eller andet der driller mig!!!
Avatar billede exceed Nybegynder
20. maj 2006 - 04:04 #3
fikset