Avatar billede roskilde1987 Juniormester
18. maj 2006 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

køb af Projektor.

Jeg har kigget lidt på denne projektor...
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=175390
Den skal bruges til hjemmebiograf. Men jeg syntes den virker lidt billig i forhold til hvad den kan..
Og er der nogen "fælder" der kan opstå ved køb af projektor...?
At man spare for meget på noget og så bliver skuffet?
Her tænker jeg især på om indgangen skal være digital eller AVI, idet min computer har begge udgange?
Har denne maskine forresten en digital indgang, Og hvad er forkortelsen for digital indgang egentlig??

På forhånd tak, Verner
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
18. maj 2006 - 20:40 #1
Ingen kommentare???
Avatar billede gurumaster Nybegynder
19. maj 2006 - 04:57 #2
En af de ting Du især skal være opmærksom på når Du køber projecter er, hvor lang levetid pæren har, og især hvad prisen er for en ny !!!
En projector pære kan snildt koste imellem 3000,- - 4000,- kr !!!
Avatar billede gurumaster Nybegynder
19. maj 2006 - 04:58 #3
DVI = Digital Video Indgang
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
19. maj 2006 - 07:44 #4
Super...

Kan du ikke smide et svar ind, så jeg kan lukke spørgsmålet...`?
Avatar billede donleavy Nybegynder
19. maj 2006 - 09:47 #5
En anden meget vigtig ting er, hvor mange lumens den er på. Det er lysstyrken, og det har indvirkning på, hvor meget den kan lyse op i et mørkt rum. Andre ting er f. eks. skarphed, resolution, støjniveau etc. Se en lille vejledning her: http://www.projectorcentral.com/buyers_guide.cfm

Husk også altid at søge efter en anmeldelse af projektoren, før du køber den.
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
30. juli 2007 - 09:35 #6
hej