Avatar billede trn Nybegynder
18. maj 2006 - 10:46 Der er 1 kommentar

Download file vha. httpwebrequest

Hej

Jeg skal download en file fra en hjemmeside. Først skal jeg "logge in" og gemme login cookien. Efterfølgende skal hente en file fra side.

Følgende kode har jeg brugt.

HttpWebRequest wr = (HttpWebRequest)WebRequest.Create(login);
wr.CookieContainer = new CookieContainer();
HttpWebResponse ws = (HttpWebResponse)wr.GetResponse();
CookieCollection ff = ws.Cookies;

HttpWebRequest nywr = (HttpWebRequest)WebRequest.Create(file);
nywr.CookieContainer = new CookieContainer();
nywr.CookieContainer.Add(ff);

HttpWebResponse nyws = (HttpWebResponse)nywr.GetResponse();
StreamReader objStream = new StreamReader(nyws.GetResponseStream(),System.Text.Encoding.ASCII);
string text = objStream.ReadToEnd().ToString();

Mit problem er at jeg får følgende fra serveren.

Content-Disposition: attachment; filename=”license_System.Windows.Form.TextBox, Text 00-90-33-0f-00-4f.txt”\r\n

Hvor 00-90-33-0f-4f.txt er navnet på den fil som jeg vil download.
Hvis prøver at download file via explorer kommer der en dialogbox hvor man kan vælge at gemme filen eller åbne den.

Hvordan kan man gemme filen?

Mvh
Tommy
Avatar billede trn Nybegynder
19. maj 2006 - 08:31 #1
Hmmmm

virker ned .Net 2.0