Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 22:37 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Automatisk popup

Er der nogen der kan koden til automatisk popupvindue,, som aotumatisk kommer op når man kommer ind på en bestemt side?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 22:38 #1
<script language=\"JavaScript\">
                                                    <!--
                                                    // Hide this script from old browsers --
                                                    IWIN = open(\"linket her\", \"IWIN\",\"toolbar=0,location=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,scrolling=0,height=400,width=400\");
                                                    window.focus();
                                                    // -- End Hiding Here
                                                    // -->
                                                </script>

Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 22:39 #2
<script language=\"JavaScript\">
                                                    <!--
                                                    // Hide this script from old browsers --
                                                    IWIN = open(\"http://www.eksperten.dk\", \"IWIN\",\"toolbar=0,location=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,scrolling=0,height=400,width=400\");
                                                    window.focus();
                                                    // -- End Hiding Here
                                                    // -->
                                                </script>

Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 22:39 #3
<script language=\"JavaScript\">
<!-- Gem koden for gamle browsere

function PopWin(url,h,w) {
popupWin = window.open(url, \'popup\', \'height=\' + h + \',width=\' + w + \',top=50,left=25\')
}
// -->
</script>

<BODY ONLOAD=\"PopWin(\'http://www.builder.dk/\',300,300);\">
Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 22:50 #4
Til fastpoint og netsrac!
Når jeg har gjort det, så kommer det rigtigt op bare dette op også \"document.write\");\" og det ser ud af helvede til, hvordan fjerner jeg det?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 22:53 #5
Jeg forstod ikke hvad du sagde....for mange grammatiske fejl og brug venligt komma\'er:)
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 22:54 #6
Så har du lavet en fejl, har du et link ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 22:55 #7
<script language=\"JavaScript\">
                                                    <!--
                                                    // Hide this script from old browsers --
                                                    IWIN = open(\"linket her\", \"IWIN\",\"toolbar=0,location=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,scrolling=0,height=400,width=400\");
                                                    window.focus();
                                                    // -- End Hiding Here
                                                    // -->
                                                </script>

nej der skulle ikke være fejl i den...har tested den:)
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 22:57 #8
fastpoint >> Der er heller ikke fejl i min, jeg mener at fbold.dk har lavet en fejl...
Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 22:57 #9
Til netsrac!
ja, jeg skal have lavet dette afstemning om, så det bliver et automatisk popup vindue url\'en er her: http://www.chart.dk/vote.asp?id=1228

Kan du ikke lave det hele for mig, altså koden til denne url, som skal være et popup vindue, der passer til?
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:00 #10
Okay....
du laver en fil der hedder popup.html i den ligger du:

<script src=\"http://www.chart.dk/vote.asp?id=1228\"></script>

I den fil som skal åbne vinduet ligger du:

  <script language=\"JavaScript\">
<!-- Gem koden for gamle browsere

function PopWin(url,h,w) {
popupWin = window.open(url, \'popup\', \'height=\' + h + \',width=\' + w + \',top=50,left=25\')
}
// -->
</script>

<BODY ONLOAD=\"PopWin(\'popup.html\',300,300);\">
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:01 #11
Semikolonnet i denne linie skal IKKE være der:

<script src=\"http://www.chart.dk/vote.asp?id=1228\"></script>
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:01 #12
Det er ekspertens link system der sætter den på, bare fjern det ;
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:01 #13
<script language=\"JavaScript\">
                                                    <!--
                                                    // Hide this script from old browsers --
                                                    IWIN = open(\"http://www.chart.dk/vote.asp?id=1228\", \"IWIN\",\"toolbar=0,location=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=0,scrolling=0,height=400,width=400\");
                                                    window.focus();
                                                    // -- End Hiding Here
                                                    // -->
                                                </script>

(\"<table width=\'350\' bgcolor=\'#008000\' border=\'0\' cellpadding=\'1\' cellspacing=\'0\'><tr><td valign=\'top\'><table width=\'100%\' bgcolor=\'#ffffff\' border=\'0\' cellpadding=\'0\' cellspacing=\'0\' height=\'50\'><tr><td><table width=\'100%\' border=\'0\' cellpadding=\'5\' cellspacing=\'0\'><tr><td  align=\'center\'  colspan=\'3\' bgcolor=\'#008000\' ><font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'FFFFFF\'><b>Har du sat din skærmopløsning på 1024x768, for at kunne se FBOLD.dk rigtigt?</b></font></td></tr><form action=\'http://www.chart.dk/vote_reg.asp\' name=\'chartvote_1040\' method=\'post\'><input type=\'hidden\' name=\'master_id\' value=\'1228\'><input type=\'hidden\' name=\'vote_id\' value=\'1040\'><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input checked type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'1\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Ja</td></tr><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'2\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Nej</td></tr><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'3\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Ved ikke hvordan man gør.</td></tr><tr><td align=\'center\' colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'submit\' value=\'Svar\' ></td></tr></form><tr><td align=\'center\' colspan=\'3\' bgcolor=\'#008000\' ><font face=\'Arial Narrow\' size=\'1\' color=\'FFFFFF\'>Powered by <a href=\'http://www.asp.dk/redir.asp?id=23\' target=\'_blank\'><font face=\'Arial Narrow\' size=\'1\' color=\'FFFFFF\'><b>Chart.dk</b></font></a></td></tr></table></td></tr></table></td></tr></table>

Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:02 #14
<table width=\'350\' bgcolor=\'#008000\' border=\'0\' cellpadding=\'1\' cellspacing=\'0\'><tr><td valign=\'top\'><table width=\'100%\' bgcolor=\'#ffffff\' border=\'0\' cellpadding=\'0\' cellspacing=\'0\' height=\'50\'><tr><td><table width=\'100%\' border=\'0\' cellpadding=\'5\' cellspacing=\'0\'><tr><td  align=\'center\'  colspan=\'3\' bgcolor=\'#008000\' ><font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'FFFFFF\'><b>Har du sat din skærmopløsning på 1024x768, for at kunne se FBOLD.dk rigtigt?</b></font></td></tr><form action=\'http://www.chart.dk/vote_reg.asp\' name=\'chartvote_1040\' method=\'post\'><input type=\'hidden\' name=\'master_id\' value=\'1228\'><input type=\'hidden\' name=\'vote_id\' value=\'1040\'><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input checked type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'1\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Ja</td></tr><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'2\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Nej</td></tr><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'3\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Ved ikke hvordan man gør.</td></tr><tr><td align=\'center\' colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'submit\' value=\'Svar\' ></td></tr></form><tr><td align=\'center\' colspan=\'3\' bgcolor=\'#008000\' ><font face=\'Arial Narrow\' size=\'1\' color=\'FFFFFF\'>Powered by <a href=\'http://www.asp.dk/redir.asp?id=23\' target=\'_blank\'><font face=\'Arial Narrow\' size=\'1\' color=\'FFFFFF\'><b>Chart.dk</b></font></a></td></tr></table></td></tr></table></td></tr></table>

Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 23:08 #15
Ingen af jeres forslag duer rigtigt
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:09 #16
Hvorfor ikke ? Hvad er problemet ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:11 #17

<table width=\'350\' bgcolor=\'#008000\' border=\'0\' cellpadding=\'1\' cellspacing=\'0\'><tr><td valign=\'top\'><table width=\'100%\' bgcolor=\'#ffffff\' border=\'0\' cellpadding=\'0\' cellspacing=\'0\' height=\'50\'><tr><td><table width=\'100%\' border=\'0\' cellpadding=\'5\' cellspacing=\'0\'><tr><td  align=\'center\'  colspan=\'3\' bgcolor=\'#008000\' ><font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'FFFFFF\'><b>Har du sat din skærmopløsning på 1024x768, for at kunne se FBOLD.dk rigtigt?</b></font></td></tr><form action=\'http://www.chart.dk/vote_reg.asp\' name=\'chartvote_1040\' method=\'post\'><input type=\'hidden\' name=\'master_id\' value=\'1228\'><input type=\'hidden\' name=\'vote_id\' value=\'1040\'><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input checked type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'1\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Ja</font></td></tr><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'2\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Nej</font></td></tr><tr><td colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'radio\' name=\'answer\' value=\'3\'>&nbsp;<font face=\'Arial Narrow\' size=\'2\' color=\'008000\'>Ved ikke hvordan man gør.</font></td></tr><tr><td align=\'center\' colspan=\'3\' bgcolor=\'#FFFFFF\'><input type=\'submit\' value=\'Svar\' ></td></tr></form><tr><td align=\'center\' colspan=\'3\' bgcolor=\'#008000\' ><font face=\'Arial Narrow\' size=\'1\' color=\'FFFFFF\'>Powered by <a href=\'http://www.asp.dk/redir.asp?id=23\' target=\'_blank\'><font face=\'Arial Narrow\' size=\'1\' color=\'FFFFFF\'><b>Chart.dk</b></font></a></font></td></tr></table></td></tr></table></td></tr></table>
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:11 #18
så er den væk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. maj 2001 - 23:12 #19
<script>
window.open(\"url\",\"navn\",\"width=550,height=250\");
</script>
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:12 #20
Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 23:12 #21
det kommer rigtig op, men den siger bare også document.write\"); og det ser ikke særlig fedt ud. hvorfor siger den det?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:13 #22
download den side http://62.243.18.141/
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:14 #23
klik
Filer|Edit|View|Favorites|Tools|Help
-
Save As
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:14 #24
Fordi du ikke gør som jeg siger:

Okay....
du laver en fil der hedder popup.html i den ligger du:

<script src=\"http://www.chart.dk/vote.asp?id=1228\"></script>;

I den fil som skal åbne vinduet ligger du:

  <script language=\"JavaScript\">
<!-- Gem koden for gamle browsere

function PopWin(url,h,w) {
popupWin = window.open(url, \'popup\', \'height=\' + h + \',width=\' + w + \',top=50,left=25\')
}
// -->
</script>

<BODY ONLOAD=\"PopWin(\'popup.html\',300,300);\">

Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:14 #25
Jeg har ordnet det:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:15 #26
altså document.write\");
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:18 #27
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 23:30 #28
og?.......
Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 23:37 #29
tak for hjælpen fastpoint
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:40 #30
Det er løgn....det fastpoint har lavet virker jo ikke ? Man kan ikke stemme, sure han har fjernet document.write, men lortet virker jo ikke.
Avatar billede fbold.dk Nybegynder
07. maj 2001 - 23:43 #31
jeg er ked af det netsrac men et af de første af fastpoint\'s koder han skrev virkede
Avatar billede netsrac Praktikant
07. maj 2001 - 23:46 #32
Ja ja....whatever....
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 00:01 #33
netsrac:

Jeg fjernede document.write\"); troede ikke jeg skulle gøre mere ved det....men som sagt, så virkede den første kode jeg gav ham..hmmm...sikke dog sur man bliver.

tak fbold.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. maj 2001 - 00:14 #34
Netsrac - Ungen her har 21 forskellige profiler.

http://www.eksperten.dk/spm/68983