Avatar billede rikard32 Nybegynder
14. maj 2006 - 22:39 Der er 3 kommentarer

Kan strømforsyning give forkert strøm.?

Kan en strømforsyning give forkert strøn, hvis jeg nu har pillet kølerne ud, de larmede helt vildt, og har ikke haft dem i, i lang tid..
Problemet er at min grafik er gået helt amok..
http://www.eksperten.dk/spm/708305
Der er et link, med hvordan min grafik ser ud, jeg prøvede med et andet grafik kort i, men efter nogen tid, blev det meget varmt, og begyndte også at lave de samme grafik fejl, efter 15-20 minutter...
jeg havde vandkøling til grafik kortet og CPU, men det har jeg taget ud igen, og satte mine blæsere i, det hjalp heller ikke, der er masser af blæsere til, bare for at holde varmen nogenlunde nede, så det er ikke køling der mangler, men bliver stadig meget varm, i sær grafik kortet, det er så varmt at man ikke kan røre det, selv om der er den køler der sidder på som standard, og en extra blæser jeg har sat nedenunder, men intet hjælper.
Jeg har bestilt et nyt bundkort,og en ny strømforsyning, håber det hjælper..

Men hvad sker der hvis man kører uden blæsere på strømforsyningen, ud over at den bliver varm..?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. maj 2006 - 22:52 #1
Det kan den sagtens, især hvis den har været meget varm og har lavet en lille kortslutning. Køling er en alvorlig sag og man bør ikke fjerne kølere uden at sætte nye i, evt større kølere, der giversamme køling ved lavere omrejninger og dermed lavere støj
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. maj 2006 - 09:03 #2
Blæseren i strømforsyningen er en del af kabinet kølingen!
Avatar billede rikard32 Nybegynder
25. april 2008 - 02:19 #3
tak