Avatar billede seamus Nybegynder
13. maj 2006 - 14:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Validere om billede findes

Hej eksperter...

Jeg sidder med nogle produktsider, hvor der ofte kommer en beskrivelse af produktet før billedet af produktet kommer...

Jeg trækker alle informationer fra MSSQL, men er det muligt via asp, at tjekke om et billede er uploadet til produktsiden?

Hvis der er et billede vises det dynamisk - ingen problemer. Men hvis der ikke er et billede, vil jeg gerne vise et "Fotografen er på vej"-billede i stedet for.

Derfor er spørgsmålet - kan man skrive sig ud af det i ASP, så "dummybilledet" vises, hvis der ikke er et "rigtigt" billede...

På forhånd tak! :-)
Avatar billede cpufan Juniormester
13. maj 2006 - 15:21 #1
har du billedet liggende i db'en, eller har du noget andetinfo omkring billedet i din db?
Avatar billede cpufan Juniormester
13. maj 2006 - 15:22 #2
hvordan udskriver du normalt billedet?
Avatar billede seamus Nybegynder
13. maj 2006 - 15:33 #3
Sorry - var ikke god nok i mine første søgninger ...

Svar er her: http://www.eksperten.dk/spm/341483