Avatar billede grabit Nybegynder
07. maj 2001 - 19:15 Der er 4 kommentarer

seeking webhotel partner

Development of bundlesoftware (sitemanagemt tools) is looking for advanced hosting bureau for partnership!

The hosting service has to provide!

1.
Direct submission of hosting solution via mailform!
These forms must push some data to oure database with registration codes for
sitemanagement software tools.

2.
Online invoice rapport. Where we can follow oure sales!

3.
Backoffice controle panel with login for each hosted domain name!

4.
We want the service to run as autonom as possible! Therefor it must be very userfriendly!

5. perhaps scalable backoffice to different languages!

Please only get back to me if you have some realy special solution that is aproved with many years experience!

Thanks
Jan Mikael
Avatar billede bbs Nybegynder
07. maj 2001 - 19:20 #1
Hello!
Don\'t you speak danish?

It could be cool 2 be your Webhotel-partner, but English is\'nt my best language.
Avatar billede grabit Nybegynder
08. maj 2001 - 07:16 #2
Resten kan godt foregå på dansk. Ideen med at skrive det på engelsk var,
1. At mailen oprindeligt var skrevet på engelsk!
2. At det skal være et internationalt tilgængeligt webhotel.

send en mail til jm@multimedia.au.dk og beskriv dine options ud fra de 5 punkter i teksten ovenover!
Avatar billede bbs Nybegynder
08. maj 2001 - 07:58 #3
Kan du ikke lige oversætte dem?
Du bruger sq mange fremmedord =)
Avatar billede bbs Nybegynder
12. juli 2001 - 17:55 #4
Er du død eller? :o)