Avatar billede graupner Nybegynder
11. maj 2006 - 19:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ang. Aedating

Hej alle eksperter!

Dette er min første post, så I må bære over med mig hvis jeg er en klaphat og kunne finde svaret andetsteds. Har brugt søgefunktionen og kunne ikke finde svaret.

Jeg er ved at købe licens hos AEdating og har lige et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg skal bruge en udbyder der tilbyder følgende:
Linux/Unix (RedHat, Debian, FreeBSD, Mandrake, etc.) eller Windows OS, Apache Web Server, PHP 4.1 eller højere (Apache og CGI monduler), MySQL 4.1 og højere, ImageMagick (til photo upload), SOX (til audio upload), SendMail eller Postfix, Cron (Shell access (SSH) or other access to setting Cron Jobs required

Mht. betalingssystemer kører den over følgende:

Old 2checkout, PayPal, NETBilling, Authorize.net, CCBill, Tranzilla, GestPay, Yaskifo, PayMate, WorldPay og PaySystems

Har nogen erfaring med nogen af disse selskaber? Hvilke passer bedst til det danske marked? Og er der overhovedet nogen af disse der tilbyder betaling med alm. Dankort?

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak, K. Graupner
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 19:32 #1
Det er de færreste hvis der er nogen der tilbyder SSH adgang.

Hvor mange besøgende forventer du at der kommer på siden ?
Avatar billede graupner Nybegynder
11. maj 2006 - 19:39 #2
Jeg forventer at der kommer en del bruger af siden, da jeg bliver markedsført på samtlige danske uddannelsesteder mm. Men det er jo aldrig til at vide, men håber da på en masse..

Kender du evt. en udlansk udbyder som tilbyder .dk domæne registrering?
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 21:41 #3
Hvorfor ikke registrere det igennem www.gratisdns.dk ?
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 21:41 #4
Så kan du pege domænet på hvilken som helst Webhost du ønsker
Avatar billede graupner Nybegynder
11. maj 2006 - 21:54 #5
Det lyder sku da som en god ide. Altså købe mit www.domæne.com hos den udlandske udbyder og www.domæne.dk hos gratisdns og pege dem på den udlandske! Det er der ingen problemer i eller??
Nu er jeg jo ny her på forumet. Kan du hurtig forklare hvordan jeg giver dig de 30 piont? Tak for hjælpen, Kenneth
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 22:39 #6
Hvorfor ikke også købe .com hos GratisDNS ?
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2006 - 22:42 #7
Velkommen til, du kan læse mere på http://expfaq.1go.dk/ om hvordan du bruger Eksperten
Avatar billede graupner Nybegynder
11. maj 2006 - 23:08 #8
Okay,- tusind tak for det hele..
Avatar billede leif Seniormester
12. maj 2006 - 10:12 #9
.