Avatar billede jmc Nybegynder
11. maj 2006 - 16:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fullscreen Flash i fullscreen director kan det ikke lade sig gøre

Det går ikke så godt hvad kan det skyldes:

on startmovie
  --Sæt til "fullscreen"
  (the stage).rect = the desktopRectList[1]
  (the stage).drawRect = the desktopRectList[1]

  stageHeight = getat (the desktopRectList[1],3)
  stageWidth = getat (the desktopRectList[1],4)

  --Sæt bredden på flashen til størrelsen af directoren
  sprite("flash").width = stageWidth
  sprite("flash").height = stageHeight

sprite("flash").loc = point(stageWidth/2,stageHeight/2)

end
Avatar billede nicoolai Nybegynder
11. maj 2006 - 16:53 #1
For at lave fullscreen skal du sætte en fscommand i første frame.
Avatar billede jmc Nybegynder
11. maj 2006 - 17:10 #2
Vi snakker også Director her, jeg har også en FScommand i Flashen, da.... da...
Du må vist helere lige afprøve mit script med en flash som har FScommand ;o)
Avatar billede nicoolai Nybegynder
11. maj 2006 - 17:12 #3
Det må du undskylde, jeg kom til at dreje dit spørgsmål forket. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
Avatar billede medieroed Praktikant
12. maj 2006 - 16:00 #4
Du skal bare gøre som du ville gøre med et hvilkent som helst castmember, først lave din movie fullscreen og i samme frame gøre din flashsprite fullscreen:

on Whatever me
sprite(me.spriteNum).rect = rect(0, 0, (the stage).rect.width, (the stage).rect.height)
end
Avatar billede jmc Nybegynder
13. maj 2006 - 09:20 #5
Ok, det giver det samme resultat som min egen kode. Dvs. at mit problem nok nærmere er noget med skærmopsætningen.... eller director opsætning.
Centrum af min stage er ligesom den rykker sig 200 px op til højre. Jeg har center stage. Men min flash scalere ok til stagestørrelse hvis jeg f.eks. skalere stage til 50% og kikker. Jeg forstår ikke helt hvad det er som går galt.
Avatar billede jmc Nybegynder
29. juni 2006 - 23:51 #6
har i et bud på følgende? jeg opretter det som ? imorgen men exp har ikke knapperne opret via pda.
en flash afvikles via broadcast ud på tv. efter ca en uge timer den ud.... kan man lave en director som reloader den hvis den går i stå?
Har i et bud på hvordan?