Avatar billede kadol Nybegynder
09. maj 2006 - 11:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

inaktiv Windows-logon prompt

Vi har Win XP Prof, logon med Ctr-Alt-Del på domæne eller lokal på pc'en.
Efter logoff af en domæne bruger bliver felterne user og password i logon boxen inaktive (gråt), kan kun afhjælpes ved genstart.
Hvorfor sker det og hvordan kan det undgås? Vi kører ikke med nogle specielle indstillinger i sikkerhedspolitikker etc.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 12:09 #1
Avatar billede kadol Nybegynder
09. maj 2006 - 13:11 #2
Tak for linket, men der er ikke aktiveret automatisk logon, det skal da heller ikke. Det er et problem at felterne er gråt/inaktive når den næste bruger vil logge på.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 16:32 #3
Er der tilladt flere brugere på din PC Og deaktiveret gæste konti?
Avatar billede kadol Nybegynder
10. maj 2006 - 09:54 #4
Der logges på med domæne brugere og gæste konto er ikke deaktiveret. Lokale brugere er ikke oprettet.
Avatar billede jacla Nybegynder
10. maj 2006 - 10:14 #5
Hvis du ikke bruger gæste-konti, bør du deaktivere den. (sikkerhed)

Hvis du opretter en lokal bruger, logger på domænet og logger af, hvad sker der så?
Avatar billede kadol Nybegynder
01. juni 2011 - 15:20 #6
Problemet blev ikke opklaret